לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

קירוי נגד גשם- לא מה שחשבתם

   

מדינת ישראל אמנם התברכה בקיץ ארוך אך החורף תמיד מגיע בסופו של דבר. בתקופת החורף יש לא פעם צורך להגן על אזורים רבים מפני הגשם, במיוחד כשמדובר על עסקים, בתעשייה וקמעונאות. אחת האופציות הטובות ביותר היא קירוי זמני לתקופה זו – אוהל כקירוי נגד גשם בהתאמה מדויקת לצרכי המזמין, תוואי השטח ועונת השנה.

איך אוהל יכול לשמש כפתרון לקירוי נגד גשם?

אוהלים העמידים מפני גשם עשויים PVC, חומר פלסטי חזק ועמיד המגיע ביריעות ונתפר ממש כמו בד. תפירה ייעודית כנגד גשם מאפשרת לו להיות אטום לגמרי. אוהל המשמש כקירוי כגד גשם לא רק מכסה את האזור, הוא "עוטף אותו" גם בתחתיתו (ניתן להוסיף רצפה לכל אוהל) ומתוכנן כל שגם, רוח וקור לא יכנסו לתוכו. תוספת של מערכת חימום הופכת את פנים האוהל לנעים מאוד לשהייה.

מה אפשר לקרות עם אוהל?

בגדול, כמעט כל דבר. אוהל המשמש לקירוי וחיפוי ניתן הן להזמנה במידות קיימות והן בהתאמה אישית לגודל ותוואי הפרויקט. האפשרויות גדולות מאוד. אחד היתרונות של אוהל למטרות אלו הוא העובדה שהוא לרוב לא ידרוש כל אישור מן הרשות המקומית להקימו שכן הוא לא יחשב כתוספת בניה קבועה. הדבר מועיל מאוד עם בעלי עסקים כמו קמעונאים, בחקלאות, מלונאות ומסעדנות וכמובן שאולמות אירועים.

אירועים תחת כיפת השמים

השימוש הקלאסי לקירוי נגד גשם הוא כמובן באולמות אירועים ובאירועים פרטיים. למעשה, ניתן לקרות ולחפות כל אזור כמעט החל מפרגולה ועד גן אירועים שלם. הקירוי מאפשר להשתמש באזור בכל מזג אוויר, להפעיל מערכת חימום (או קירור בקיץ) בתוך המתחם המקורה ולהפעיל מגוון עצום של אירועים בתוכו. הקירוי ניתן כמובן לפירוק בכל זמן, הוא קל ופשוט להתקנה ובמרבית המקרים לא דורש אישורים מהרשות המקומית.

קירוי מחסנים ואזורי אחסנה

עבור קמעונאים, בתעשייה, מסחר וכדומה היכולת לקרות אזור לצרכי אחסנה יכולה להיות ההבדל בין מלאי מלא ושלם ולבים חוסרים היוצרים קושי במילוי הזמנות, מראית עין לא מקצועית בעיני לקוחות והפסדי מכירות. כך למשל, קמעונאים רבים זקוקים לאזורי אחסנה בתקופות החגים ובוחרים באופציה של קירוי אזור חיצוני מפני גשם לשם כך, למשל, אפשר לקרות אזור פריקה וטעינה ולהפוך אותו למחסן זמני, לקרות חניה לרווחת הלקוחות, להקים אוהל כאזור למכירה של מוצרים עונתיים (למשל לקראת חנוכה – סוכות, קישוטים וכד') סמוך לחנות ועוד המון אפשרויות נוספות.

קירוי בריכות שחיה

עבור מפעילי בריכות שחיה האפשרות לקרות את הבריכה בחורף הופכת אותה לרווחית לכל אורך השנה. האפשרות להמשיך להשתמש בבריכה גם בחורף הופכת אותה לאטרקטיבית לא רק למנויים קבועים אלא במיוחד למועדוני שחיה וספורט. אלו זקוקים לבריכה שניתן להגיע אליה בכל מזג אוויר, מקורה מפני גשם ורצוי כמובן מחוממת (ניתן לעשות זאת בקלות יחסית במתחם מקורה היטב).

קירוי מתחמי ספורט

בדומה לבריכות שחיה, קירוי מפני גשם של מתחמי ספורט, פארקים, מגרשים וכדומה הופכת אותם לפעילים לאורך כל השנה. עבור מועדוני ספורט פרטיים, מגרשים כמו מגרשי טניס למשל ופארקי ספורט עירוניים ישנה אפשרות של חיפוי עילי או קירוי מלא. הקירוי מאפשר ליצור מתחם עמיד מפני גשם וכך להמשיך את הפעילויות הספורטיביות בכל מזג אוויר.

איך בוחרים קירוי נגד גשם? למה חשוב לשים לב?

הדבר הראשון שחשוב לשים לב אליו הוא כמובן האם החומר ממנו הקירוי עשוי אכן עמיד מפני מים. קירוי PVC  בעמידות גבוהה אינו החומר הזול ביותר המשמש לקירוי (אם כי עלותו יחסית נמוכה לאפשרויות קבועות יותר) וקל להתפתות לרכישה או השכרה של קירוי שאינו מתאים דווקא רק בשל מחירו הנמוך. בנוסף, מכיוון שמדובר בתקופת החורף יש לשים לב לא רק לגשם אלא גם לרוחות. רוח חזקה במיוחד יכולה לגרום לנזקים משמעותיים גם למבנים זמניים וגם לקירוי ולכן על הקירוי לעמוד בתקנים הרלוונטיים מפני רוחות. לבסוף, חשוב להתקשר עם חברה בעלת מוניטין יציב, ניסיון רב וצוות קבוע של מתקינים בעלי מקצועיות גבוהה. חברה כזו תוכל לתת שירות מא' ועד ת' – החל מהתקנת הקירוי הנכון ועד להרכבתו ופירוקו בעונת הקיץ.

קירוי בריכת שחייה
אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.