לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

מחסומים לאירועים

אוהלי ישראל – לא רק אוהלים

מחסומים וגדרות לאירועים

מחסומים לאירועים גדולים כמו הופעות, אירועים פוליטיים, הפגנות, אירועי ספורט כמו משחקי כדורגל, פסטיבלים וכל פורמט של אירוע רב משתתפים במיוחד כאלו הנערכים בשטח פתוח.

כל מה שחשוב לדעת על מחסומים לאירועים

אירוע רב משתתפים

אם אתם מארגנים אירוע שכזה וודאי תדרשו מצב הרשות בה הוא מתקיים להציב מחסומים לשמירה על בטיחות הקהל, עמדות בידוק בטחוני, מחסומי לחץ (פרטים בהמשך) וגידור האירוע. מעבר לדרישות הרשות בה מתקיים האירוע (הנוגעות בעיקר לבטיחות ובטחון המשתתפים), למחסומים וגדרות מגוון שימושים כגון הכוונת קהל לאזורים מסוימים, שמירה על במה מפני עלייה של אנשים, תיחום אזורים המותרים רק לכניסת עובדים, שמירה על תורים מסודרים ועוד. אילו סוגי מחסומים וגדרות לאירועים ישנם? מתי נשתמש בכל סוג של גידור וכיצד לבחור חברה להשכרת גדרות ומחסומים?

מחסומים לאירועים

אילו סוגי מחסומים וגדרות לאירועים קיימים?

מחסומי לחץ – מחסומים עמידים במיוחד העשויים ברזל ומטרתם להדוף קהל רב. מחסומים אלו משמשים לרוב באירועים גדולים ורבי משתתפים בהם יש צורך לשמור על אזור מסוים מפני תנועה של אנשים. הנפוצים ביותר הם מחסומי לחץ בקדמת במות אירועים. מחסומים אלו מגובים על ידי מאבטחים או כוחות שיטור. ניתן לראות אותם גם באירועים פוליטיים, משחקי כדורגל וכדומה.

מחסומי ברזל – קיימים בגבהים שונים בהתאם לצורך, עשויים או ממתכת קלה ודקה (מחסום רשת) או בנויים כגדר עבה וכבדה יותר. סוג זה של מחסום יכול לשמש למגוון מטרות כמו הפרדת אזור של עבודות בכביש או במדרכה, לגידור אירועים שונים באזורים בהם לא נדרש מחסום לחץ ועוד.

מחסומי פלסטיק – צבועים בצבעים בולטים כמו כתום או צהוב ומטרתם להזהיר מפני מעבר לאזור מסוים. מחסומים אלו משמשים בדרך כלל באתרי בניה, אזורים בהם ישנה סכנת מעבר (למשל בור ביוב פתוח בזמן עבודות בכביש), כדי להתריע מפני אזור אליו לא מומלץ להיכנס וכד'. מחסומים אלו קלי משקל וניתן להזיז אותם בקלות ברגע שהמפגע טופל.

גדרות לאירועים

עמודי תור וחבלול – עמודי מתכת נאים למראה שמחוברים זה לזה באמצעות חבל או סרט המגיעים במגוון צבעים. ניתן ליצור אזור המתנה, תור מסודר (למשל לקופת כרטיסים או מזנון באירוע), כניסה הוליוודית מרשימה (לדוגמא לנשף סיום תיכון), הכוונת קהל בכנסים ואירועים מקצועיים ועוד.

גדרות הפרדה – משמשים להפרדה בין קהלים, אלו מחסומים גבוהים בדרך כלל המכוסים בבד בצבע שמארגני האירוע בוחרים. ניתן להשתמש בגדרות הפרדה באירועים דתיים בהם יש צורך להפריד בין קהלים שונים, באירועים המתקיימים זה לצד זה (למשל סדנאות שדורשות פרטיות מסוימת כחלק מפסטיבל גדול), כדי להסתיר שטחי התארגנות של אומנים מופיעים וכדומה.

מחסומי לעיריות ולשיטור – חסימת כבישים זמנית, גדרות שיטור באירועי יום העצמאות, גדרות לחסימת כבישים ורחובות לצרכי הפגנות ועוד.

גדרות לאירועים

למה כדאי לשים לב כששוכרים מחסומים לאירועים?

הדבר החשוב ביותר שיש לשים לב אליו הוא שהחברה בה בחרתם מחזיקה בכל האישורים הדרושים להפעלת עסק להשכרת גדרות ומחסומים. לא מומלץ לשכור ציוד לאירועים מחברה שאינה מחזיקה ברישיון שכן אין לדעת מה טיב הציוד שהיא מציעה ואיכות השירות שלה. בנוסף, חשוב לוודא שהמחסומים והגדרות עומדים בתקני בטיחות ועשויים מחומרים עמידים ואיכותיים.

כמו כן, כל חברה המכבדת את עצמה תשמח להציע לתכנן את מערך הגידור והמחסומים כחלק מהשירות שהיא מעניקה. חברות מקצועיות יוכלו בהתאם לאופי האירוע, גודלו והמיקום שלו לא רק לומר לכם איזה סוג של מחסום כדאי להציב לכל מטרה אלא גם היכן בדיוק, באיזה אופן (למשל האם לקבע לקרקע או לקיר) וכמה מחסומים וגדרות תצטרכו.

פרמטר נוסף שכדאי לתת עליו את הדעת הוא האם החברה גם משכירה ציוד נוסף לאירועים או שעליכם לפנות למקום אחר לשם כך. אם אתם מארגנים או מפיקים אירוע, לא משנה מה גודלו, בהחלט נוח יותר לעבוד מול ספק ציוד אחד ולא שניים או יותר. אם החברה עוסקת גם בהשכרת במות, שולחנות וכסאות, אוהלים, תאורה, פתרונות חימום וקירור וכדומה כדאי לתת לה עדיפות על פני חברות אחרות.

לבסוף, כמו כל נותן שירות, חברה אמינה תהיה זמינה לכם, נציגיה יענו על שאלותיכם ויתנו לכם מענה ושירות איכותי.

מחסומי אלומיניום לאירועים

כמה עולה השכרת מחסומים לאירועים?

המחיר של השכרת מחסומים וגדרות מושפע ראשית מסוג המחסום ושנית ומכמות הגידור הדרושה. באופן כללי, השכרת מחסומים נעשית לפי מטר רץ, כלומר X מטרים כפול מחיר למטר. המחיר יכול להתחיל בכמה עשרות שקלים למטר ולהגיע עד כמה מאות שקלים למטר.

האם מחסומים לאירועים חייבים לעמוד בתקני בטיחות?

כל חברה המשכירה מחסומים לאירועים ופתרונות גידור חייבת להחזיק ברישיון עסק כחוק ולעמוד בתקנים הרלוונטיים. הדבר נכון במיוחד כאשר מדובר באירועים גדולים רבי משתתפים בהם נדרשת הצבת המחסומים באופן בטיחותי במיוחד ובצורה ספציפית. חשוב לזכור כי חברה מקצועית ואמינה לא רק מחזיקה בציוד תקני, חדיש ותקין אלא גם בידע והניסיון בהרכבתו והצבתו בהתאם לדרישות מארגני האירוע, המשטרה ומכבי האש והרשות בה האירוע מתקיים.

האם אפשר לשכור מחסומים וגדרות הפרדה לאירוע קטן?

כן, בהחלט. חברות המשכירות מחסומים וגדרות לאירועים ישמחו לספק גם לאירועים קטנים פתרונות גידור. מה נחשב לאירוע קטן? חתונה של עד 300 איש, שמחות שונות כמו בר/בת מצווה או ברית/ה וכדומה. כמו כן, אירועים כמו מסיבות סיום בבתי ספר או נשף פורים יכולים להיחשב כאירוע קטן עד בינוני וכמובן שגם כאן בהחלט ניתן למצוא מגוון פתרונות לגידור ו"הובלת" קהל בעזרת חבלול, גדרות נמוכות, יצירת הפרדה בין חלקים תפעוליים של המקום (למשל שטח הכנה של קייטרינג) לבין האזור בו מתקיים האירוע וכדומה.

גדרות ומחסומים לאירועים
גידור במות
גדר של אוהלי ישראל
עמודי הכוונה
גדרות ומחסומים לאירועים רבי משתתפים
אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.