לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

אוהל נגד גשם

   

לא רבים יודעים, אך לאוהלים עמידים מפני גשם ופגעי מזג האוויר ישנם שימושים רבים מאוד בעולם התעשייה והמסחר. האפשרוך לנייד אותם, להקים אותם כמעט בכל מקום ובכל מצב ולהתאים אותם בצורה מושלמת לצרכי כל חברה וכל בית עסק הופכת אותם לפתרון אידיאלי למגוון סיטואציות. אך מה ההבדל בין אוהל "רגיל" לאוהל נגד גשם? היכן ניתן למצוא אוהלים נגד גשם בתעשייה ומסחר ומה יתרונם בכל תחום.

מה ההבדל בין אוהל "רגיל" לאוהל נגד גשם?

אוהלים עשויים מגוון של חומרים, הן השלד של האוהל והן הבד שמרכיב את גוף האוהל. כמו כן, התפירה והסגירה של האוהל משתנה מסוג לסוג ועל פי הייעוד של האוהל והשימוש עתידים לעשות בו. אוהד נגד גשם כשמו הוא – אוהל העשוי חומרים שלא מאפשרים לגשם לחדור אל פנים האוהל. האוהל יכול להיות אוהל מתיחה עם חיפוי עילי בלבד או אוהל קונסטרוקציה עמיד במיוחד המשמש ממש כבנייה קלה לכל דבר ועניין ועוד לא מעט אופציות נוספות.

מהם השימושים של אוהל נגד גשם?

עבור אירועים פרטיים בחורף

מי שרוצה לערוך אירוע פרטי כמו חתונה, בר/בת מצווה, מסיבת אירוסין, בריתות וכדומה בתקופת החורף יכול להיעזר באוהל נגד גשם שניתן להציב כמעט בכל מקום. אוהלים אפשר להציב בחצר הבית, בחיק הטבע, בווילות להשכרה וכדומה וכך לערוך אירוע חורפי בעיצוב אישי ואווירה מיוחדת. לאוהל ניתן להוסיף מערכת מיזוג אוויר לחימום כך שפנים האוהל יהיה נעים לשהייה לא רק עמיד מפני הגשם בלבד.

אוהלי מתיחה נגד גשם לאולמות אירועים

אולמות אירועים, מסעדות, בתי מלון והארחה וכדומה שמבקשים להגן על האורחים שלהם מפני גשם באזורים חיצוניים יכולים להרכיב אוהל מתיחה. אוהלים אלו מודולריים במיוחד תודות לדרך בה הם מורכבים. האוהלים "יושבים" על מוטות במתח חזק. את המוטות ניתן למקם בקונפיגורציות מאוד מגוונות שלוקחות בחשבון את צרכי המקום, פני שטח לא שווים, מכשולים ( כמו עמודי תאורה, צמחייה וכדומה) וליצור הגנה מפני הגשם בדיוק באזורים הדרושים תוך שמירה על אסתטיקה של המקום.

אוהל נגד גשם בקמעונאות

עבור קמעונאים, ישנו צורך פעמים רבות לשמור על סחורה יקרת ערך לזמנים ארוכים אך בלתי צפויים, לתגבור סחורה לקראת תקופות מכירה אינטנסיביות, להגנה על לקוחות ביציאה מהחנות, לשמירה על עגלות קניות מפני הגשם וכדומה. כל אלו יכולים להיעשות היטב על ידי אוהל נגד גשם שמשמש כמחסן, כמתחם קטן להתארגנות, כמגן מפני גשם לעגלות וכן הלאה.

אוהל כמחסן

השימוש הקלאסי ביותר של אוהל נגד גשם בתעשייה ומסחר הוא כמחסן. מחסנים שהם למעשה אוהל לכל דבר ועניין נפוצים מאוד בשל איכותם ועמידותם, מחירם הנמוך יחסית למבנה בטון, היכולת לנייד אותם לפי הצורך וכמובן העובדה שאפשר להתאים אותם מבחינת גודל וצורה לכל שימוש כמעט. באופן טבעי, כל האוהלים המשמשים כמחסן חייבים להיות עמידים מפני גשמים, רוחות ואפילו שמש קופחת (שגורמת לבלאי בחומרים שאינם מתאימים ואינם איכותיים). אפשר להשתמש באוהל כמחסן בכל גודל, החל ממחסן כלים קטן בבית מלאכה ועד למתחם תעשייתי ענק בו מאחסנים כלי רכב ובנייה.

בחקלאות

אוהלים נגד גשם משמשים חקלאים בתקופות בהן יש צורך להגן על סחורה מפני גשם. באופן טבעי, חקלאות היא תעשייה עונתית כך שהקמת מבנים קבועים לא תמיד יעילה וחכמה כלכלית. כמו כן, כאשר מדובר של שטחים חקלאיים גדולים היכולת להזיז מבנה ממקום למקום בקלות בהחלט גורמת לאוהלים להיות הרבה יותר אטרקטיביים מכל זוג אחר של פתרון.  

אוהל נגד גשם כחיפוי לבריכות מסחריות

בריכות מסחריות שרוצות להשאיר את שעריהן פתוחים גם בחורף חייבות לקרות ולחפות את שטח הבריכה. מטבע הדברים, מבנה שכזה חייב להיות עמיד מפני גשם אחרת אין באמת טעם בהקמתו. אוהל ענק המשמש למטרה זו הוא פתרון מצוין – ניתן להרכיב אותו במהירות לקראת בוא החורף ולפרק אותו באותה קלות בחזור הקיץ.

פארקים, בתי ספר וכדומה

בבתי ספר, בפארקים עירוניים, גני ילדים, באירועי חוץ של רשויות מקומיות באירועים ארציים שונים ישנה חשיבות גדולה מאוד לשמירה על המבקרים והציוד מפני הגשם. אוהל מושלם למטרה זו שכן הוא פשוט וקל להקמה לקראת האירוע ופירוק בסיומו.

קירוי בריכה מסחרית לחורף
אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.