לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

דווקא עכשיו – קירוי בריכות בקיץ

   

קירוי בריכות הוא למעשה כיסוי הבריכה מכל צדדיה, יצירת בריכה סגורה בעזרת מבנה קבוע, זמני או חצי קבוע. ישנם כמה סוגי קירוי כאשר הנפוצים הם קירוי באמצעות מבנה לו שלד מתכת וכיסוי לוחות, ואוהל המשמש כקירוי זמני או חצי קבוע. נהוג לקרות בריכות בחורף כדי ליצור בריכה מחוממת ולהמשיך להפעיל אותה לאורך כל השנה. אך גם לקירוי בריכות בקיץ יתרונות לא מבוטלים.

מה היתרונות של קירוי בריכות בקיץ?

שומר על ניקיון הבריכה – שמירה על ניקיון בריכת שחיה, במיוחד גדולה, היא משימה לא פשוטה הדורשת הן ציוד מורכב והן הוצאות לא קטנות. ככל שהבריכה פחות נקיה כל הוצאות הניקיון עולות באופן טבעי. קירוי הבריכה בחודשי הקיץ עוזר למנוע כניסה של עלים, חרקים ולכלוך אחר הנישא באוויר ומגיע בסופו של דבר, אל מי הבריכה. פחות לכלוך שווה פחות הוצאות על תחזוקת הבריכה.

מגן מפני אבק – אבק כמו לכלוך, נישא באוויר, במיוחד בעונת הקיץ בה רוחות חמסין נושאות חלקיקי חול ואבק גדולים. אלו מגיעים אל מי הבריכה ובאופן בלתי נמנע מעכירים אותה ומעמיסים על מאמצי הניקוי שלה. בריכה מקורה מוגנת יותר מאבק, נקיה יותר ונעימה יותר לרחצה. בנוסף, ככל שמגיע פחות אבק אל מי הבריכה כך נדרשת תחזוקה מועטה יותר והוצאות נמוכות יותר על מנת לשמור על הבריכה נקיה ועם מים צלולים.

מגן מקרינת השמש – עבור מתרחצים בעונת הקיץ, השמש הישראלית הקופחת ומזג האוויר החם עלולים דווקא להרתיע מהגעה לבריכה. כאשר הבריכה מקורה, היא מוצלת ומזמינה יותר מבריכה פתוחה.

מונע התאיידות של מי הבריכה – בריכות שחיה סובלות מהתאיידות טבעית בקיץ בשל מזג האוויר החם והשמש הקופחת. חלק נכבד מעלות התחזוקה של הבריכה הוא מילוי מים. קירוי הבריכה מאפשר לצמצם את אפקט האידוי וכך לחסוך סכומים לא מבוטלים בתחזוקת הבריכה.

פרטיות – קירוי בריכה מאפשר ליצור חלל סגור המוקדש לבריכה בלבד וכך לאפשר למתרחצים פרטיות גדולה יותר. הדבר חשוב במיוחד בבריכות בהן רחצה נפרדת לנשים וגברים, עבור מועדוני שחיה ליצירת אווירה ממוקדת וכמובן קהל המתרחצים הכללי המעדיף בריכה מקורה ופרטית.

האם ניתן להשתמש בקירוי לאורך כל השנה?

התשובה הקצרה היא בוודאי, קירוי בריכה יכול להיות זמני ככל הנדרש או קבוע. בהתאם לצרכי מפעיל הבריכה, ניתן לתכן קירוי המאפשר שימוש לאורך כל השנה, כזה המתאים לעמידה בפני רוחות בחורף והשמש הישראלית הקופחת בחודשי הקיץ. עבור בריכות שחיה, מדובר בהשקעה מתונה עם יתרונות גדולים שבהחלט ניתן להמשיך לנצל אותה הן בקיץ והן בחורף.

אוהלים לקירוי בריכות שחיה – פתרון פשוט ומהיר לקירוי בריכה

שלא כמו מבנים קבועים הדורשים תכנון, הרכבה ובנייה מורכבים, קירוי בריכה בעזרת אוהל הוא תהליך מהיר, פשוט ומאוד יעיל. בנוסף, קירוי הבריכה עם אוהל מאפשר ליהנות מכל היתרונות של קירוי קבוע לצד מחיר אטרקטיבי. חברה מקצועית להשכרת אוהלים תוכל להתאים את הקירוי הנכון לכל פרויקט על פי הדרישות הספציפיות שלו. בין אם מדובר בבריכה ממוצעת או בריכה מסחרית גדולה, אוהלים מגיעים במגוון גדלים וניתן בהחלט להתאים את גודל האוהל והצורה שלו למבנה של הבריכה לא משנה מה גודלה. כמו כן, יש לציין שהתקנה של הקירוי תעשה על ידי צוות מקצועי בהתאם לכל כללי הבטיחות והתקנים הנדרשים לקירוי הבריכה. חברות מקצועיות העוסקות בתחום קירוי הבריכות על ידי אוהלים מחזיקות בצוות קבוע, מקצועי ומנוסה שביכולתו להקים את הקירוי מהר, באופן נכון ומבלי להפריע לפעילות התקינה של הבריכה.

אוהל קירוי ענק למגרש ספורט
אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.