לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

השכרת מזגנים ניידים לאירועים

   

…כשהיינו צעירים וחגגנו עם החברה במחנות נוער או בחתונות שנערכו במתחם בטבע, נתקלנו לא פעם בתופעה הזו: מפיקי האירוע התכוונו בסך הכול להפיק אירוע יוצא דופן בטבע, במקום בלתי שגרתי ומעניין, אבל אנו המשתתפים, קיבלנו מתחם אירועים חם, מיוזע ומהביל.
…וכשהודיעו לנו על עוד אירוע שכזה, עד לרגע האחרון לא באמת ידענו מה יהיה “מצב הרוח” של האירוע, כי אירוע חם ודביק לא היה ממש אירוע מוצלח.

אז רצינו לספר לכם, מפיקי אירועים, שכיום, המצב הזה פשוט השתנה: הכירו את הפתרון העולמי למיזוג אוויר באירועים: מזגנים ניידים.
כי השכרת מזגנים ניידים הם הפתרון המנצח לכל אירוע, בכל מזג אוויר, בכל שטח ובעיקר ב’מצב רוח’ – מצוין.

הפתרון לאירועים: מזגנים ניידים

בשנים האחרונות עם התקדמות השימוש והמעבר למזגן כאמצעי הקירור והחימום המוביל בישראל, התפתח גם מוצר שימושי ומוצלח לאירועים והוא המזגן הנייד.

ואם אני עורך אירוע חוץ…

כאשר מפיקי אירועים מארגנים אירוע חוץ, באוהל, בסביבה פתוחה או במתחם אחר, מזג האוויר הוא לא תמיד צפוי בקביעת תאריך האירוע, וגם כך, ועשוי להיות דינאמי במהלך האירוע.

חלמתם לארגן אירוע-צהרים באוהל במדבר למשל? הטקס יכול להיות השראתי ומלא באווירה קסומה, אחרת ושונה אך יחד עם זאת יהיה צורך להיערך לתנאי מזג האוויר החמים במדבר. במקרה כזה הרי ששירות מזגנים להשכרה יהוה פתרון מעולה. גם אם האירוע יחול בעונת בחורף, כאשר הטמפרטורות נוחות יחסית, הרי שבלילה המדברי, יהיה קר מאד. אז זכרו: כאשר אנו מפיקים אירועי חוץ, חשוב להצטייד מראש עם מזגן נייד לחגיגה.

אני רוצה דווקא לערוך אירוע במתחם סגור…

למקרה שבחרתם דווקא באירוע מקורה – במתחם סגור, ולא בשטח פתוח, אתם עלולים לגלות שאין שירותי מיזוג אוויר מספקים לקהל. וגם במקרה הזה: בדיוק לכך, נועד המזגן הנייד.
כך לדוגמא אם החלטתם לקיים אירוע ‘מימונה’ רב משתתפים בביתכם ביום אביבי, ואתם לא בטוחים שהמזגן הביתי יעמוד בעומס הקהל, תוכלו פשוט להזמין אצלנו שירות נייד עבור מיזוג אוויר לאירועים, פרקטי ושימושי. כמה פשוט ככה נח וחכם.
זהו הזמן להזמין שירות השכרת מזגנים ניידים לאירוע. כי מזגן נייד מהוה פתרון מתאים לאירוע של על מזגני קירור ניידים.

אז איך מזמינים דרככם מזגנים להשכרה לאירוע ?

עשיתם את הבחירה הנכונה. כעת נשאר לנו להתאים את המזגן הנייד לאירוע, נתכנן יחד את מזג האוויר במתחם האירוע, ואלו השאלות שנשאל את עצמנו:

גודל החלל המיועד – נמדוד את גודל החלל המיועד למזגן הנייד: אוהל בשטח פתוח או בית מגורים, וכך נתאים תוספת קירור לאולם.

אופי האירוע – האם מדובר באירוע שקט או תוסס ופעיל? הרקדה לבני נוער או כנס הרצאות רשמי? נתונים שכאלו יש לקחת בחשבון טרם הזמנת המזגן הנייד על מנת להתאים ולדייק את הטמפרטורות ועוצמת המיזוג בהתאמה

כמות הקהל שצפויה באירוע – כמות אנשים גדולה יחסית תדרוש עוצמה רבה יותר למזגן, ואילו כמות אנשים קטנה, תקטין את ההזמנה.

מהי הפעילות המתוכננת באירוע – סעודה, ארוחה, ואולי רק הרצאה והרקדה?

השכרת מזגניים ניידים לאירועים

משך הזמן בו יארך האירוע –  לשאלה זו אגב, יש שני השלכות:
א. שינויי טמפרטורה חיצונים במהלך האירוע: כך למשל התחלנו לקיים אירוע ביום במדבר, ביום אביבי, הרי שלקראת הלילה, מזג האוויר יהיה קריר, ואפילו קריר מאד, ונידרש להתאים את מיזוג האוויר לכך.
ב. ספקי הכוח למזגנים – באם האירוע יהיה ארוך, נידרש להביא ספקי כוח נוספים למזגנים בכמות מתאימה.

אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.