לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

סגירת חורף לעסקים ולתעשייה

   

החורף הישראלי אמנם קצר אך בהחלט מורגש. עסקים רבים עושים שימוש באזורים מחוץ למבנה הקבוע להצבת שולחנות, לאחסנה ולפעילויות שונות אך כשיורד גשם והטמפרטורות יורדות אזורים אלו הופכים ללא שמישים. סגירת חורף לעסקים ולתעשייה היא פתרון מצוין שמאפשר להמשיך להשתמש באזורים אלו לאורך כל השנה. מה היתרונות של סגירת חורף? לאילו עסקים זה מתאים והאם חייבים לקבל היתר מהרשות המקומית לביצוע הסגירה?

מה היתרונות של סגירת חורף לעסקים ותעשייה?

לסגירת חורף כמה יתרונות גדולים עבור עסקים ותעשייה:

  • ניצול שטח מקסימלי בכל עונות השנה – סגירת חורף מאפשרת לנצל שטח שללא הסגירה לא יוכל לשמש בעונת החורף. זה הוא יתרון גדול מאוד עבור עסקי מזון שללא סגירת החורף יאלצו לוותר על שולחנות שבעונת הקיץ משמשים לקוחות. עבור תעשייה ומסחר ניצול מקסימלי של שטחי חוץ מאפשר אחסנה של ציוד יקר והמשך פעילות גם בעונת החורף.
  • עיצוב – עסקים המקבלים קהל יכולים לשדרג את החזית של בית העסק באמצעות סגירת חורף מעוצבת.
  • מקום אטרקטיבי ללקוחות דווקא בחורף – דווקא בחורף אנשים רבים מחפשים מקומות בילוי, מסעדות, אטרקציות וכדומה בחללים סגורים. בתי עסק רבים יכולים לנצל סגירת חורף ולהפוך לאטרקטיביים ללקוחות דווקא בעונה זו. רלוונטי במיוחד עבור בריכות שחיה, מועדוני ספורט וכל פעילות שבדרך כלל נעשית באוויר הפתוח.

לאילו עסקים זה מתאים?

סגירת חורף מתאימה במיוחד לעסקי מזון כמו מסעדות, בתי קפה, מאפיות וכדומה. סגירת אזור הישיבה החיצוני הוא יתרון גדול מאוד עבור עסקים אלו. ללא הסגירה, כל השטח החיצוני למעשה הופך ללא שמיש כלל. שילוב של חימום בתוך השטח הסגור הופך אותו למזמין ונוח עבור הלקוחות וכך ויכול לשמש את בית העסק לאורך כל השנה. בנוסף, בריכות שחיה, מועדוני ספורט, מתנ"סים, בתי ספר וכדומה יכולים גם הם להמשיך ולנצל שטחים חיצוניים בעונת החורף עם סגירה זמנית.

עבור תעשייה ומסחר, סגירת חורף מאפשרת להמשיך להשתמש בשטחים החיצוניים לאחסנת ציוד, מלאי ופעילות העסק. ניתן לעשות סגירת חורף גם בגדלים משמעותיים מאוד וליצור חלל שיכול להכיל גם ציוד רב וגדול. בנוסף, בקמעונאות ומסחר אפשר לנצל סגירת חורף ליצירת חלל ייעודי לקראת חגים ומועדים. כך למשל סופרמרקטים רבים ורשתות גדולות מנצלות את האפשרות של סגירת חורף לקראת חג הפורים ויוצרים מתחם נפרד לרכישת כל הציוד הדרוש מחוץ לחנות.

מהן האפשרויות?

ישנן כמה אפשרויות לסגירת חורף לעסקים ותעשייה:

  • סגירת חורף קבועה – עשויה מחומרים כמו זכוכית ואלומיניום בדרך כלל. למרות שטכנית ניתן לקרוא לה סגירת חורף מדובר על בנייה חצי קבועה שפחות נפוצה.
  • סגירה בעזרת סוכך או מרקיזה – סגירת מתקפלת שמאפשרת לבעל העסק שליטה על פתיחת או סגירת החלל לפי רצונו.
  • סגירת חורף באמצעות אוהל – אוהל המורכב לפי מידות החלל, קל משקל, מהיר להרכבה, יציב ועמיד בפני גשם ורוחות. פשוט מאוד להסרה בבוא הקיץ. אוהל מסוג זה מגיע עם חלונות שניתן לפתוח ולסגור לפי הצורך, אפשר גם למצוא אוהלים שצדדיהם נפתחים לגמישות מקסימלית עבור העסק. מדובר על פתרון פשוט, נוח וזמין.

האם חייבים לקבל היתר מהרשות המקומית לסגירת חורף?

במרבית המקרים, לא נדרש היתר מיוחד לביצוע סגירת חורף לעסקים ותעשייה. רוב הרשויות המקומיות מסתפקות בהודעה מבית העסק שהוא מבצע סגירת חורף ואת המועד המשוער להסרת הסגירה. בכל רשות מקומית ישנן הגדרות לסגירה זמנית הנוגעות לסוג החומרים ואופי הבנייה וההרכבה של הסגירה. כל עוד עומדים בהנחיות הרשות הסגירה תחשב זמנית. כמובן שיש לבדוק מול הרשות המקומית הרלוונטית לגבי הנחיותיה בעניין.

סגירת חורף למכירה
אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.