לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

אוהלים גדולים למכירה

   

אוהלים מודרניים משמשים למגוון מטרות הן מסחריות והן פרטיות – לעריכת אירועים תחת כיפת השמיים, בחיק הטבע, להצללה ועוד. ניתן לרכוש כיום אוהל כמעט בכל גודל העשוי מחומרים איכותיים במחיר משתלם. אך למה חשוב לשים לב כשבוחרים אוהל? אילו סוגי אוהלים גדולים למכירה קיימים והיכן רוכשים אותם? כל התשובות לשאלות אלו ועוד בהמשך.

למי מיועדים אוהלים גדולים למכירה?

אוהלים גדולים מיועדים בעיקר למטרות מסחריות (ישנם יוצאי דופן כמובן, נגיע אליהם בהמשך) למשל:

  • אוהלים לתעשייה – כמחסן לוגיסטי, עבור אחסון של ציוד כבד בשטח, אוהל נגד גשם לשמירה על אתר בניה מפני מזג האוויר, בחקלאות, בסקטור הסיטונאי לאחסון מלאי לקראת תקופות עמוסות במיוחד וכדומה.
  • אוהלים גדולים לחברות השכרה – חברות להשכרת ציוד למטרות שונות רוכשות אוהלים גדולים כחלק ממערך הציוד שהן מספקות.
  • הפקת אירועים – חברות הפקת אירועים רוכשות לפעמים אוהלים גדולים כחלק משירות ההפקה.
  • עיריות ורשויות מקומיות – לעיתים רוכשות אוהלים גדולים המשמשים למגוון מטרות בבתי ספר, באירועי תרבות וכדומה.
  • גני אירועים – רוכשים אוהל לקיום אירוע בחורף.
  • בריכות – חיפוי בריכה בחורף על ידי אוהל המיועד לכך. מדובר באוהלים גדולים במיוחד.
  • עסקים פרטיים – ישנם עסקים פרטיים הרוכשים אוהלים גדולים המשמשים למשל כסוכה לצד בית העסק, כהגנה מפני גשם בחורף, אוהלים להצללה בקיץ ועוד.

אילו סוגי אוהלים למכירה קיימים?

ניתן לרכוש כל סוג אוהל גדול כמעט בכל גודל. סוגי האוהלים הקיימים הם:

  • אוהל PVC – הסוג הנפוץ ביותר מבין כל סוגי האוהלים, בנוי מסגרת אלומיניום ויריעות PVC. אוהלים אלו מגיעים במגוון גדול מאוד של גדלים, אפשר לתכנן את פתחי האוהל בקלות, ניתן לשלב בו מערכות מיזוג אוויר ועוד.
  • אוהל מתנפח – דומה למתנפחים לילדים, עשוי מקשה אחת ומתנפח בעזרת משאבת אוויר. אוהלים אלו אפשר לייצר כמעט בכל צורה ובכל גודל.
  • אוהל שנטי – אוהל פשוט העשוי בעיר למטרת הצללה. היתרון של אוהלי שנטי הוא הגמישות בהקמה שלהם. ניתן לתכנן את האוהל כך יהיה כמעט בכל צורה.
  • אוהלים לחורף – אוהל נגד גשם אפשר לרכוש במידות משתנות בהתאם לצורך. אוהלים אלו אטומים לחלוטין ומתאימים למגוון שימושים תעשייתיים, לקירוי בריכות שחייה בחורף ושמירה על מתקנים שונים מפני חדירת גשמים.

למה חשוב לשים לב כשבוחרים אוהל?

כשבוחרים אוהל לרכישה קודם כל חשוב מאוד לשים לב לאיכות שלו ולחברה ממנה רוכשים אותו, במיוחד כשמדובר באוהל גדול. אוהלים גדולים יכולים להיות הוצאה לא קטנה בכלל ולכן יש להקפיד על איכותו של האוהל. עבור מי שלא בקיא בתחום מומלץ לבחור חברה אמינה דרכה ניתן לבצע את הרכישה. לא מומלץ לרכוש אוהל גדול אונליין למשל מחברה שלא מעניקה שירותי ייעוץ ולא יכולה עזור לכם לבחור את הדגם המתאים ביותר עבורכם.

כמובן שיש לתת את הדעת על סוג האוהל שאתם זקוקים לו והמאפיינים שלו. מרבים האוהלים הגדולים הם אוהלים בעלי מסגרת מתכת ויריעות PVC. חלקם עמידים לגשם אך חלקם לא, ישנם אוהלים שניתן לשנות את המבנה שלהם וכאלו שמגיעים עם מסגרת מוכנה להרכבה במבנה ספציפי ועוד. כמו כן, שימו לב לפירוק והאחסנה של האוהל, כיצד היא אמורה להתבצע, האם בקלות או שנדרש ידע וניסיון לפרק ולרכיב את האוהל, האם ניתן לאחסן אותו בצורה נוחה (כמה קטן הוא מתקפל) וכדומה.

פרמטר נוסף שיש לשים לב אליו הוא האם החברה שמוכרת את האוהל מעניקה לכם אחריות כלשהיא על המוצר? האם יש אחריות יצרן? על אילו חלקים בדיוק ולכמה זמן? ישנן חברות שמוכרות אוהלים יד שנייה למשל שלא מגיעים עם אחריות כלל אך הם זולים יותר מאוהלים חדשים. כמובן שכל קונה יעשה את שיקוליו ויחליט בהתאם לצרכים שלו ולתקציבו מה לרכוש.

היכן ניתן לרכוש אוהלים גדולים?

המקום הטוב ביותר לרכישת אוהלים גדולים הוא ללא ספק חברה המתמחה בתחום. חברות המשכירות ומוכרות אוהלים יכולות לייעץ לכם לגבי סוג האוהל הנדרש, האיכות שלו, דגמים שונים של אוהלים וכמובן – עלות מול תועלת. חברה המתמחה בתכנון והקמת אוהלים תוכל לעזור לכם לבחור את האוהל הטוב ביותר למטרה לה האוהל ישמש. כמובן שניתן לרכוש אוהלים גדולים "על עיוור" אך מכיוון שמדובר הן בהוצאה לא קטנה והן במוצר שחייב להיות מותאם לתנאי השטח והשימוש ההמלצה שלנו היא לפנות אל המומחים.

אוהל גדול למכירה

מתי כדאי לרכוש אוהל ומתי עדיף לשכור?

ההחלטה האם לרכוש אוהל או לשכור תלויה בפרמטר עיקרי אחד – תדירות השימוש באוהל. אם אתם זקוקים לאוהל גדול לשימוש קבוע (למשל בחקלאות, בניה או הפקת אירועים) הרי שבטווח הארוך בהחלט משתלם יותר לרכוש אוהל ולא לשכור. אך אם השימוש אינו קבוע למשל אם שקלתם למצוא אוהל אבלים למכירה או לשימוש חד פעמי אחר, כאן כבר כדאי לבדוק את הסוגיה לעומק יותר. אחסון של אוהל לפרקי זמן ארוכים עלול לפגוע באיכותו ובמראה שלו. אם אתם מתכננים להשתמש באוהל פעם בשנה למשל, סביר להניח שעדיף לכם לפנות להשכרת אוהלים ולא לקנות אוהל. כמו כן, כשאתם רוכשים אוהל ההקמה והתחזוקה שלו תעשה על ידיכם ואילו בהשכרת אוהל השירות כולל קבלה של אוהל תקין, נקי ומדויק למטרה שלכם כולל הקמה ופירוק שלו. 

מרבית האוהלים הגדולים הנרכשים בישראל נקנים על ידי חברות שעושות בהם שימוש מסחרי אך גם אנשים פרטיים רוכשים לעיתים אוהלים גדולים. הדבר נפוץ במיוחד בקרב משפחות גדולות שמעדיפות לערוך אירועים תחת כיפת השמיים ורוכשות אוהל אחד גדול למטרה זו. כמו כן, אוהלים גדולים ניתן לרכוש כחיפוי לבריכה פרטית, למטרת הצללה בחצר גדולה, לשימוש כסגירת חורף במרפסת חיצונית רחבת ידיים ועוד.

אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.