לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

אוהלים גדולים – למה צריך אותם?

   

השימוש באוהל מאפשר לנו לתכנן אירועים תחת כיפת השמיים, לוותר על מחסנים לוגיסטיים יקרים ואפילו לשמש בעתות חירום כבית חולים שדה. אוהל גדול ניתן לשימוש הן בקיץ והן בחורף וכיום, ניתן אפילו לשלב מערכת מיזוג אוויר לשמירה על נוחות מרבית.

כשאנחנו אומרים "אוהלים גדולים", למה הכוונה?

אוהלים להשכרה מגיעים במספר גדלים סטנדרטיים:

  • 5.60  מטר רוחב על 9.95 מטר אורך, גובה 2.8 מטר –  55.7 מ״ר
  • 5.5   מטר רוחב על 7.55 מטר אורך, 2.8 מטר גובה –  42.3 מ״ר
  • 5.6 מטר רוחב על 5.15 מטר  אורך, גובה 2.8 מטר –  28.84 מ״ר
  • 5.6  מטר רוחב על 2.75 מטר גובה 2.8 מטר-  15.4 מ״ר

כאשר אנו אומרים אוהלים גדולים הכוונה היא לאוהל הגדול מ-20 מ"ר. אמנם אוהלים מגיעים במידות קבועות בדרך כלל אך חשוב לזכור שניתן בהחלט לשנות את הגודל של האוהל לפי הצורך בהזמנה מיוחדת. חברת השכרת אוהלים מקצועית תדע להקים אוהל בדיוק לפי המידות שהלקוח צריך בהתאם לאירוע המבוקש, תנאי השטח וצפי כמות המשתתפים.

אילו סוגי אוהלים גדולים קיימים?

ישנם מספר סוגי אוהלים המשמשים למגוון גדול של מטרות כאשר הנפוץ ביותר הוא אוהל מסגרת אלומיניום וחיפוי PVC. מסגרת המתכת מעניקה לאוהל יציבות ומראה קשיח וציפוי ה-PVC מעניק לו מראה נעים לעין והגנה מפני הן קרני השמש והן גשם. אוהלים אלו ניתן להרכיב כך שהם משמשים להצללה בלבד או בכיסוי מלא כאולם אירועים נייד של ממש. הם מגיעים במספר גדלים סטנדרטיים אך ניתן גם להתאים אותם בהזמנה אישית במידת הצורך.

סוג נוסף של אוהל גדול הוא האוהל המתנפח. אוהלים מתנפחים דומים למתנפחים לילדים, הם מוקמים בלחץ אוויר ויש להם מראה תפוח ומעוגל במקצת היכול להתאים למגוון עיצובים. אוהלים אלו מתאימים לשימוש הן בקיץ והן בחורף וניתן במידת הצורך להקים אותם בכל תנאי שטח ואזור. הגודל של אוהלים מתנפחים הוא קבוע אך ניתן להזמין אוהל מתנפח לרכישה בהזמנה מיוחדת כולל צורה ספציפית ומיתוג (מתאים במיוחד לאירועי חברה, השקת מוצר, אירועים שיווקיים שונים וכדומה.

הסוג השלישי של אוהלים גדולים הוא אוהלך ה"שנטי". אוהלים אלו עשויים מוטות ומקורים בבד טבעי או סינטטי. הם לא מספקים הגנה טובה בפגעי מזג האוויר בחורף ומיועדים בעיקר להצללת אזורים גדולים בחודשי הקיץ. אוהלים אלו פופולאריים לאירועי קיץ כמו פסטיבלים שונים, חתונות גדולות ואירועים רבי משתתפים בחיק הטבע ועוד. היתרון הגדול של אוהלים אלו היא המודולריות שלהם – ניתן לקרות שטח בעל צורה וגודל בלתי אחידים.

אילו שימושים יש לאוהלים גדולים?

אוהלים גדולים לאירועים רבי משתתפים

אירועים רבי משתתפים הם אירועים בהם צפויים להשתתף מאות ואלפי אנשים. אירועים אלו כוללים למשל הופעות וקונצרטים גדולים, כנסים מקצועיים, הפגנות פוליטיות, חגיגיות שונות וגם לעיתים אירועים פרטיים בסדר גודל משמעותי. עבור אירועים אלו השכרת אוהל גדול או מספר אוהלים מאפשר לקיים אותם בכל עונות השנה ובכל מקום מבלי לשכור אולם אירועים גדול. עבור אירועים מסוג זה נהוג לשכור גם ציוד נוסף כגון במות, גדרות ומחסומים וכדומה כחבילה אחת ליצירת התשתית הדרושה לאירוע.

אוהלים לאירועים פרטיים

מי שמבקש לערוך אירוע פרטי בחיק הטבע, בחוף הים או בכל מקום בו אין קירוי (למשל לצד בריכה באחוזה או וילה גדולה) יוכל לעשות זאת בנוחות בעזרת אוהל גדול. היתרון הוא היכולת להקים את האוהל כמעט בכל מקום ולתכנן אותו כך שיכיל את כמות האנשים והציוד הנדרשת בנוחות. חתונה, בר/בת מצווה, בריתות, כנס משפחתי וכדומה ניתן לערוך בתוך אוהל גדול בכל עונות השנה. אוהלים כיום יכולים להגיע עם מערכת מיזוג אוויר לקירור או חימום המאפשרת לקיים את האירוע בנוחות מרבית.

אוהלים גדולים לקירוי בריכות שחיה

בריכות שחיה מסחריות סגורות לרוב בחודשי החורף. ניתן לשנות עובדה זו ולהציע למנויי הבריכה להשתמש בה לאורך כל השנה בעזרת קירוי בריכה באמצעות אוהל. קירוי בריכה בחורף עמיד למזג האוויר החורפי, מספק הגנה מצוינת למתרחצים וכמובן – כולל חימום.

אוהלים גדולים לשימושים מסחריים

באוהלים גדולים משתמשים לא רק למטרת הפקת אירועים אלא גם למגוון גדול של שימושים מסחריים למשל:

  • בקמעונאות – עבור אחסון של מלאי נוסף לקראת תקופות לחוצות במיוחד, כמחסן לוגיסטי זמני או קבוע, ליצירת שטחים לאירועים שיווקיים בסמוך לסניפי החנות ועוד.
  • בחקלאות – לאחסון ציוד חקלאי כבד, לאחסון תוצרת חקלאית כולל בתנאי קירור וכדומה.
  • בתעשיית הבניה – לאחסון כלי עבודה גדולים, כמקום התכנסות ומנוחה לפועלים באתרי בניה, לאחסון חומרי בניה ללא חשש לגניבה ועוד.
  • אוהלים לבית חולים שדה – עבור יחידות חילוץ והצלה, להקמת בית חולים שדה על פי כל התקנים הדרושים במקרי חירום לאומיים, להקמת תחנות עזרה ראשונה באירועים גדולים ועוד.
אוהל גדול להשכרה עם פגודות

איך לבחור אוהלים גדולים? למה חשוב לשים לב?  

אם אתם מחפשים לשכור אוהל גדול לאירוע פרטי או מסחרי כדאי להתקשר עם חברת השכרת אוהלים בעלת ניסיון. על מנת להתאים את סוג וגודל האוהל נדרשת מידה רבה של ניסיון קודם וידע. בנוסף, הקמה של אוהל, במיוחד אוהל גדול דורשת צוות מיומן היודע להקים את האוהל במהרה מבלי להתפשר על איכות ההקמה והבטיחות של המשתתפים באירוע. ישנה חשיבות גבוהה מאוגד לשמירה על תקני הקמה נכונים, על חיזוק נאות לאוהל ועל קיבוע שלו לקרקע. רק חברה מקצועית עם ניסיון בהקמת אוהלים תוכל לעשות זאת. לבסוף, חשוב לוודא שהשכרת האוהל כוללת הקמה ופירוק מכיוון שישנן חברות שאמנם מציעות אוהלים להשכרה אך לא כוללות כל שירות נוסף. כמובן שעבור האדם הממוצע הקמה של אוהל גדול אינה אופציה ולכן חשוב לקרוא את האותיות הקטנות לפני ששוכרים את האוהל.

אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.