לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

הפקת אירועים בטבע בסטייל – לא צריך לוותר על הנוחות

   

האירועים המשמעותיים בחיינו הם נקודות אור שמפיחות רוח חיים בשגרה שלנו. אם תשימו לב, אפילו רומנים וסיפורי פרוזה שאנחנו קוראים, בדרך כלל יציבו אירועים משמעותיים בזה אחר זה, תוך השמטות לעיתים אפילו של עשרות שנות חיים. זאת מכיוון שאירועים מסוג זה הם מכוננים מעצם הגדרתם. אלה נקודות הציון המשמעותיות שמשקפות את הבחירות החשובות שמעצבות את חיינו. חתונה, לידה של ילד, בר מצווה או חתונת כסף, יום הולדת משמעותי, אלה כולם מונומנטים שמאפשרים לרגע אחד לעצור, לנוח מהעבודה הקשה ולקצור את הפירות יחד עם האהובים עליכם. או אז מגיעות השאלות הלוגיסטיות. לחגוג אירוע בטבע כולם רוצים וזה גם ברור למה. חוויית האירוע כשהוא כולו טובל בירוק, על כר דשא, בחוף הים או בקרחת יער, היא הרבה יותר זכורה ומשמעותית. חגיגה בטבע היא חוויה הוליסטית שמחברת את כל היופי שבמשפחתיות ובחברות עם אהבת הטבע וחגיגת חיבור האדם לטבע. אלא שרבים מאתנו חוששים לקחת על עצמם הפקה של אירוע כזה ואנחנו כאן לבשר: אין ממה. השד הוא לא שד אלא בסך הכל פרויקט ברור עם התחלה אמצע וסוף. רוצים להיווכח? המשיכו לקרוא.

צ’קליסט לאירוע מושלם בטבע

את כל מה שאתם צריכים עבור אירוע מושלם ומהוקצע בטבע אפשר לחלק לשלוש קטגוריות: תשתיות, מזון ובידור.

מזון ושתיה

מבחינת אוכל ושתייה, עליכם לדאוג לבר פתוח לאורך האירוע. המזון הינו הבסיס של פירמידת המזון ושל פירמידת מצב הרוח, וכמובן קייטרינג של הגשה עצמית או שירות, כי אין אירוע יהודי ראוי שבמרכזו לא עומד אוכל. אלמנט מהותי נוסף הוא בידור. עליכם להחליט מה המופע המרכזי שלכם? DJ? קריוקי? חידון שאלות? מצגת מרגשת? גם וגם? הכל אפשרי. כיום ישנן חברות שאמונות על מתן מענה עוטף לכל צרכי האירוע בחוץ מא’ ועד ת’. החברות הללו עובדות עם ספקים שיספקו לכם את כל התשתיות שאתם צריכים, או שתכלו לבחור ספקים שונים אחד אחד בעצמכם, הכל נתון לנוחיותכם ובחירתכם.

תשתיות

מבחינת התשתיות, עליכם לדאוג קודם כל לאספקה של מים זורמים, חשמל, וחדרי שירותים. אם אתם מארגנים אירוע של חבר’ה כמו מסיבת אאוטדורס, שירותים לא בהכרח יהיו נחוצים לכם, אך אם אתם מפיקים חתונה או אירוע אחר שמזמן אורחים מכל שכבות האוכלוסייה והגיל, כדאי לזכור שסבתא ציפי וסבא יחזקאל פחות יתחברו לאירוע ללא אסלה יציבה על הקרקע.

חשמל

מבחינת חשמל, זכרו שמוזיקה, שקופיות, מיקרופון, הגברה, כל אלה ועוד רבים שאתם כנראה לא מעלים בדעתכם, מצריכים חשמל. אם האירוע מרוחק משקע (כמו שבדרך כלל קורה באירועים בטבע) תזדקקו לגנרטור. דבר אחרון ובמובנים מסוימים החשוב ביותר הוא מבנה. אנחנו רוצים מקומות ישיבה נוחים, משהו שיבדיל בין שטח האירוע לטבע הפראי עצמו. מקום שאנשים באופן טבעי יזרמו אליו. כמו כן ויש שיגידו גם מעל לכל, אנו רוצים פתרון מקורה שישמור על האוכל מפני השמש, או הקור ומפני חרקים. כאן בדיוק נכנסים לתמונה האוהלים.

אירועים בטבע

השכרת אוהלים לאירועים בטבע

אירוע בטבע מחייב יצירת מתחם מוגדר שבו יוכלו האורחים ליהנות מצל, מינגלינג ושיחה, בר ואוכל וגם ריקודים. העיצוב של האירוע שלכם במידה רבה יספר את סיפור האירוע ויספר מי אתם. כאן נכנס שירות השכרת אוהלים לאירועים שלנו האפשרויות הזמינות עבורכם הן מגוונות מאד: אוהלי קרקס גדולים ועגולים, אוהלים סולידיים ולבנים עם חיתוכים מיוחדים ודוגמאות של חלונות ודלתות, אוהלים קטנים וגדולים, גבוהים ונמוכים, רשתות צל וצליות בגדלים ועיצובים שונים וכמובן גם אבזור נלווה כמו ספסלים, כסאות ושולחנות, מחצלות, פופים, ספות, ועוד. אירוע בטבע יכול להיות באווירה של מאהל בדואי או באווירה בורגנית, ואפילו באווירה אוליגרכית לגמרי. הכל שאלה של מי אתם, מה התקציב שלכם ומה החזון שלכם לגבי האירוע הספציפי הזה. אנו ממליצים לבחור חברה מנוסה באספקת ציוד והפקת אירועים בחוץ. שבו איתם, שרטטו להם במילים ואפילו בתמונות את האירוע החלומי שלכם, ותנו להם לעזור לכם להפוך את החלום למציאות.

אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.