לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

השכרת אוהלים – חמישה טיפים חשובים להשכרת אוהלים לאירועים

   

כולנו אוהבים לציין ולחגוג אירועים מיוחדים עם בני משפחה וחברים קרובים. מסיבות ברית/ה, בר/בת מצווה, חתונה, חתונת הכסף, ימי הולדת עגולים ועוד ועוד סיבות למסיבה.

לשמחתנו, בשנים האחרונות ישנו שינוי חיובי, והאירועים הפכו להיות פחות חד גוניים ויותר מגוונים ומחוץ למסגרת. מהאולם המסורתי עברנו לחגוג חלק גדול מהאירועים בטבע, בחוף הים, ביערות, על גדות נחלים , והאפשרויות הקיימות כיום בשוק השכרת ציוד לאירועים, מאפשרות לקיים אירועים בטבע למזלנו לא רק בקיץ, אלא בכל עונות השנה.

אירועים שמתקיימים בטבע, הינם יוצאי דופן, ייחודיים, מרגשים ומהנים ביותר, וכדי להפוך אותם לבלתי נשכחים, חשוב לקבל החלטות ולתכנן מראש את רצונותיכם, כאשר אחד הדברים החשובים הוא המקום בו תתקיים החגיגה. השכרת אוהלים לאירועים מאפשרת לכם לערוך חגיגות נפלאות בחיק הטבע, ותוכלו למצוא את האוהל המושלם עבורכם אם רק תחשבו על כמה פרמטרים חשובים.

מהם חמשת הדברים הכי חשובים שיש לקחת בחשבון כאשר משכירים אוהל לאירוע?

חברת אוהלי ישראל מתמחה בהשכרת אוהלים לאירועים בטבע, שהוא הפתרון המושלם לאירוע מחוץ לאולם. השכרת אוהל לאירוע מאפשרת חגיגה יוצאת דופן ומרגשת בחיק הטבע, אך לפני הכול, כדאי לקחת בחשבון מספר פרמטרים משמעותיים, שייתכן וישפיעו על ההחלטה איזה אוהל להשכיר, וכן מספר טיפים שכדאי לכם להתייחס אליהם לפני קבלת ההחלטה.

  • מזג האוויר – אחד הדברים החשובים ביותר הוא תשומת מתן תשומת לב לעונה בה אתם מתכננים לחגוג את האירוע, או המסיבה שלכם. בחודשי הקיץ אתם עלולים למצוא עצמכם שרויים במזג אויר חם מאוד, בו תהיו מחויבים למזג את האווירה, לעומת החורף בו תהיו זקוקים לחימום. בעונות הביניים, תוכלו לפתוח את חלונות האוהל ולהסתפק במשב אויר קליל ליצירת אווירה נעימה לאורחים. על כן, עליכם גם לוודא שהחברה ממנה אתם עתידים לשכור את האוהל, מספקת לכם גם ציוד הדרוש לחימום או קירור בהתאם לצורך.
  • גודל האירוע וכמות האנשים שהאוהל אמור להכיל – לפני בחירת האוהל לאירוע, חשוב שתדעו מה סדר גודל האירוע שאתם מתכננים, ומהי כמות המוזמנים אשר עתידים להגיע אליו. קיימים כיום בשוק סוגים רבים של אוהלים בגדלים שונים, החל מאוהלים קטנים, ועד אוהלי ענק לאירועים גדולים מאוד, כנסים והרצאות. רצוי גם שתדעו איזה אווירה אתם רוצים שתהיה באירוע שלכם, שכן גודל האירוע ובהתאמה, גודל האוהל עשויים להשפיע גם על האווירה. בדרך כלל אירוע אינטימי יהיה באוהל קטן יותר, באווירה מעומעמת, ואירוע גדול, מואר ומסיבתי יזדקק לאוהל גדול יותר, כמובן הכול בהתאם לכמות האנשים המתוכננת להגיע לאירוע.
  • אופי וסוג האירוע – סוג האוהל שתבחרו תלוי בסוג ואופי האירוע שלכם. רחבת ריקודים לאירועים משפחתיים ומסיבות אינה דרושה בכנסים מקצועיים, או בימי עיון של חברות וארגונים. על כן, בבואכם לתכנן את האירוע מול בעלי המקצוע, חשוב לספק להם את כל המידע הרלוונטי על אופי האירוע אותו אתם מתכננים, בכדי שיוכלו לפרוש בפניכם את האפשרויות של אוהלים הקיימות והמתאימות לכם, על פי אופי האירוע.
  • פיזור והקמה של האוהל כולל לוח זמנים – חשוב שתוודאו טרם השכרת האוהל, האם החברה ממנה אתם משכירים את האוהל גם עתידה לתפעל את הקמתו ופירוקו. נתון חשוב נוסף הוא לוח הזמנים לכך. כמה זמן לפני תחילת האירוע על האוהל לעמוד על תילו, ומתי מפרקים אותו בתום האירוע. אתם לא רוצים למצוא עצמכם מתחילים לקבל את האורחים שלכם ובמקביל, חברת השכרת הציוד נמצאת בעיצומו של תהליך הרכבת האוהל. או לחילופין, בסוף האירוע, אתם ודאי רוצים להיות בטוחים שיש צוות מקצועי שדואג לפנות את השטח, והאוהל ששכרתם חוזר למקומו בשלמות ובבטחה.
  • ארגון הציוד של האוהל – חשוב שתבדקו האם החברה ממנה אתם שוכרים את האוהל, היא זו גם העתידה לארגן ולסדר עבורכם את הציוד בתוך האוהל לו אתם נדרשים עבור האירוע שלכם. החל בשולחנות, כיסאות ומזנוני אוכל, חימום/ מיזוג האוהל במידת הצורך כאמור, וכלה בעיצוב נוסף התואם את אופיו של האירוע שלכם, וטעמכם האישי.

 

על מנת שהאירוע שלכם יהיה האירוע המושלם עבורכם, ויענה על כל חלומותיכם ורצונותיכם, אנו ממליצים להתייעץ עם חברת השכרת ציוד ואוהלים מקצועית ובעלת ניסיון, אשר תלווה אתכם בתהליך תכנון האירוע, ותוביל אתכם במקצועיות לבחירת האוהל המושלם, עבור האירוע המושלם שלכם.

אוהל להשכרה
אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.