לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

השכרת אוהלים בתקופת הקורונה

   

נגיף הקורונה שהופיע באופן בלתי צפוי לחלוטין, הפך לא מעט תעשיות על פיהן, עצר את תחום האירועים (פרטיים ומסחריים כאחד) ורק כעת, בשנת 2022 אנו רואים חזרה לשגרה. תחום השכרת האוהלים שטרם נגיף הקורונה ברובו נסמך על אוהלים לאירועים, התגייס לספק אוהלים למתחמי בדיקות, חיסונים ואפילו אוהלים למרכזים רפואיים. אוהלים להשכרה בתקופת הקורונה נשארו נחוצים לא פחות מאשר לפניה וממשיכים להיות נחוצים הן לצרכים הקשורים לנגיף והן לתמיכה בעולם הקמעונאות, תחום האירועים המתאושש והתעשייה.

למה יכולים לשמש אוהלים בתקופת הקורונה?

אוהלים למתחמי בדיקות

השימוש הרלוונטי ביותר לאוהלי בתקופת הקורונה הוא ככל הנראה עבור מתחמי בדיקות וחיסונים. מתחמי בדיקות עושים שימוש באוהלים עמידים לפגעי מזג האוויר, בגדלים החל מאוהלים קטנים להצללה עבור צוותי בדיקה במתחמי "היבדק וסע" ועד לאוהלי ענק שהופכים למתחם עצמו. בתוך מתחמי ענק אלו, ניתן לחלק את האוהל לחלקים המיועדים להמתנה, לצוותי רפואה, לעריכת הבדיקות עצמן ועוד. אוהלים מסוג זה לרוב יהיו עשויים מסגרת אלומיניום וכיסוי PVC, עמידים למים ורוחות וניתנים לחיטוי במידת הצורך. במתחמי בדיקות מוסיפים גם מערכות מיזוג אוויר ותאורה, חיפוי רצפה ועוד. האוהלים מתוכננים לפי דרישות המזמין מבחינת פתחים, הובלת הנבדקים מהכניסה דרך מתחם הבדיקות ועד ליציאה בצורה נוחה וברורה ומתאמים לכל הדרישות של משרד הבריאות לצורכים אלו.

אוהלים לאירועים בתקופת הקורונה

תקופת הקורונה הפכה את קיומם של אירועים למאתגרת במיוחד. נראה כי ההעדפה היא קיום אירועים תחת כיפת השמיים למזעור סיכויי הדבקות. עבור משפחות שלא רוצות לוותר על אירוע חשוב כמו ברית, בר/בת מצווה או חתונה אך מעוניינות לשמור על בריאות יקיריהם, השכרת אוהל לאירוע וקיום האירוע בחוץ הפכה לאופציה המועדפת. את האוהל אפשר להקים כמעט בכל מקום החל מחצר אחורית של בית ועד לחיק הטבע וחוף הים. אוהל מסוג זה יכול להיות פתוח מכל צדדיו או חלקם וכך לספק הן הגנה מפני מזג האוויר והן מספיק אוויר פתוח לשמירה על בריאות הנוכחים.

אוהלים לקמעונאות

עבור רשתות ענק וחנויות פרטיות כאחד, שירותי משלוחים הפכו לקריטיים לשמירה על לקוחותיהם בתקופה מאתגרת זו. לא מפתיע כי רשתות הקמעונאות התאימו את עצמן לעידן הקורונה על ידי תגבור מסיבי של שירותי המשלוחים שלהן. אך שינוי במדיניות ואפשרויות הרכישה דורשות לא פעם התארגנות מורכבת מאוד של מלאי וצוותי עובדים. אלו דורשים מקום, מקום שאין בחנויות. הפתרון הוא השכרת אוהל שיכול לשמש כמחסן למלאי הנדרש להזמנות, כאזור התארגנות למשלוחים ולמלקטי סחורה וכאזור לאיסוף עצמי של משלוחים. האוהל מאפשר להתאים את החנויות ללא השקעה במבנים חדשים וללא הוצאות גבוהות. את האוהלים ניתן כמובן להקים כמעט בכל מקום סמוך לחנות ובמידה ואין בהם צורך יותר הם פשוט מפורקים ומפנים את מקומם.

אוהלים לתעשייה

הקורונה אומנם עדיין איתנו גם בשנת 2022 אך נראה כי המשק מתאושש, בארץ ובעולם – מפעלים, תעשיית הבניה, החקלאות והייצור ממשיכים לעבוד. השכרת אוהלים לתעשיות משמשת לא פעם כפתרון זמני מצוין לאחסון מלאי, ציוד יקר ערך, כמבנה זמני באתר מתפתח ועוד.

אוהלים לאירועים

מכיוון שבשל נגיף הקורונה, ישנה העדפה ברורה לקיום אירועים תחת כיפת השמיים חברות הפקה פונות יותר ויותר להשכרת אוהל ופחות לקיום אירועים בחללים סגורים. השקות מוצר, תצוגות, ימי עיון, כנסים, פעילויות שיווקיות, ימי חברה ועוד ניתן לקיים באוהל שאינו סגור לחלוטין וכך לשלב בין מתחם נוח ומאובזר לבין שטח פתוח בו סיכויי ההדבקות בנגיף קטנים.

מה מאפיין אוהלים להשכרה בתקופת הקורונה?

סוגי האוהלים המוצעים להשכרה בתקופה זו לא שונים במהותם מתקופות אחרות. האפשרויות שהיו קיימות תמיד ממשיכות להיות זמינות למי שזקוק לאוהל להשכרה. אך ישנם כמה הבדלים בדרישות של פרויקטים, במיוחד גדולים בתקופה זו. נראה כי ישנה העדפה לאוהלים פתוחים או חצי פתוחים, כאלו שמשאירים די חלקים פתוחים כדי לא להיות מתחם סגור לגמרי. כמו כן, לקוחות רבים רוצים לוודא שניתן לחטא את האוהל לפני קיום האירוע, במיוחד אם מדובר על אוהל עם חיפוי רצפתי (האם ניתן לשטוף את הרצפה במים, בחומר חיטוי, את קירות האוהל וכדומה).

השכרת אוהל לבדיקת קורונה

למה חשוב לשים לב כשבוחרים חברת אוהלים להשכרה?

בבואנו לבחור חברה להשכרת אוהלים כדאי לשים לב תחילה למגוון האוהלים שהחברה מציעה ושנית לשירות שביכולתה לתת. חברה מקצועית, וותיקה וגדולה יכולה להציע מגוון פתרונות לכל צורך החל מאוהלים קטנים לאירועים משפחתיים ועד לאוהלי ענק לתעשייה. הדבר חשוב במיוחד במידה ואתם לא נוהגים לשכור אוהלים בשגרה וזקוקים לייעוץ מקצועי לגבי סוג האוהל, החומרים ממנו הוא עשוי, עמידות למזג האוויר, תוספות כמו מערכות מיזוג אוויר ותאורה ומיקום האוהל בשטח. בחברה מקצועית תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש לכם והתאמה מושלמת של האוהל הנבחר לצרכים של הפרויקט. חשוב לא פחות הוא לבחור חברה שביכולתה להקים את האוהל, לתחזק אותו במידת הצורך ולפרק אותו בסיום הפרויקט שלכם. הקמה של אוהל, במיוחד אוהל גדול דורשת מיומנות טכנית וידע, ציוד הקמה מיוחד וצוות עובדים זמין. חברת השכרת אוהלים מקצועית באמת מציעה את כל אלו כחלק מן השירות שלה.

אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.