לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

איך לעצב את חלל האוהל לאירוע

   

שלא כמו אולמות אירועים להם קו עיצובי קיים, אירוע באוהל הוא הזדמנות נהדרת להשקיע בעיצוב ייחודי ואווירה מיוחדת ומותאמת אישית לאירוע. עיצוב חלל האוהל לא מוגבל בדבר – כל מי שמתכנן אירוע יכול לעצב את האוהל הניטרלי בכל דרך שיבחר ולקבל אירוע מינימליסטי או מושקע ככל שירצה. אבל איפה מתחילים? איך לעצב את חלל האוהל לאירוע?

בחירת הנושא וערכת הצבעים      

עיצוב חלל האוהל לאירוע מתחיל בבחירת הנושא של האירוע, מוטיב אחד מרכזי שסביבו מתכננים את כל העיצוב. רצוי שיהיה מפורט יותר מ"אלגנטי" או "מכובד" ויתאים גם למיקום של האוהל. כך למשל אפשר לבחור במוטיב ימי, כפרי, לואי ה-14, שיק מודרני ועוד. עבור אירועים שמיועדים לילדים אפשר ורצוי כמובן לבחור במוטיב מתוך עולמו של הילד. לאחר מכן יש לבחור ערכת צבעים שיש בה לא יותר משלושה גוונים שיבואו לידי ביטוי בעיצוב בתוך האוהל וגם מחוצה לו.

ריהוט ופינות ישיבה

חלק בלתי נפרד מעיצוב החלל לקראת אירוע הוא הריהוט. רוב הריהוט להשכרה לאירועים הוא לבן אך אין זה אומר שהוא חייב להיות מונוטוני ומשעמם. אם המטרה היא אירוע אלגנטי אפשר לגוון עם מפות בצבעים ניטרליים, כריות וזריקות צבע בדמות ראנרים על השולחנות וכדומה. אם האירוע אמור להיות צבעוני השמיים הם הגבול – בדים לקשירה על הכיסאות, חיפוי כסאות במגוון צבעים, מפות בכל צבע שתבחרו ועוד אינספור אופציות להפיכת הריהוט הלבן לחלק אינטגרלי מערכת הצבעים שנבחרה לאירוע.

תאורה מרהיבה

אם האירוע מתקיים בשעות הערב אחת הדרכים הטובות ביותר להוסיף טאצ' עיצובי היא תאורה. אפשר כמובן לדאוג לתאורה מרכזית באוהל אבל אם מפזרים את גופי התאורה ניתן ליצור הצללות מעניינות, אווירה מגוונת ואפילו עיצוב בעזרת אור. לא חייבים לשכור גופי תאורה גדולים ובהחלט אפשר לקשט את האוהל עם שרשראות נורות לד קטנות, שרשרת נורות צבעוניות ועוד המון אפשרויות אחרות. אופציה נהדרת לקישוט ויצירת אווירה הן צנצנות נורות שניתן לרכוש או להכין מצנצנות בכל גודל כמעט ושרשרת נורות לד קטנה עם בטרייה. אפשר להניח אותן על שולחנות ו/או על בר, בשולי האוהל, לאורך שביל כניסה לאירוע ואם יש חופה או אירוע מרכזי על במה בתוך או בסמוך לאוהל גופי התאורה הקטנים הללו יכולים להיות מרכיב עיצובי מרשים מאוד.

מיקסום החלל

אוהלים לאירועים מגיעים בגדלים מאוד מגוונים החל מאוהלים קטנים לאירועים מצומצמים ועד אוהלי ענק. מומלץ לבחור אוהל שמתאים במידות לכיוון מעט קטן ולא אוהל גדול מידי אחרת האירוע עשוי להיראות ריק למרות כמות משתתפים גדולה. הטריק כאן הוא מיקסום החלל – מצד אחד לגרום לו להיראות מלא ומזמין ומצד שני לא עמוס מידי ונוח למשתתפים באירוע. כך למשל כדאי:

  • להשתמש בשולחנות עגולים – יכולים להושיב יותר אורחים למטר מרובע מאשר שולחנות מרובעים.
  • להימנע מחפצים שתלויים על התקרה כי הם יוצרים אשליה של חלל קטן יותר.
  • התמקדות בקווים נקיים ושמירה על מינימום ריהוט וחפצים גדולים בתוך האוהל.
  • תוכנית רצפה פתוחה עם חלל מרכזי פנוי ודי מקום לאורחים להסתובב בחופשיות.

רצפת האוהל

בין אם האוהל ממוקם על בטון, אדמה או חול רעיון מצוין שיכול להוסיף רבות לעיצוב האוהל לאירוע הוא שימוש בחיפוי רצפה. האפשרויות רבות ויש להתאים אותן לאופי האירוע. אפשר לחפות את רצפת האוהל בריצוף זמני, שטיחים, דשא סינטטי, מחצלות ועוד. בדרך זו ניתן גם להפריד למשל בים אזור ישיבה לרחבת ריקודים, בין אזור התארגנות לאירוע המרכזי וכדומה.

אירוע פרטי לחברת ליטריקס
אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.