לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

כל השימושים המסחריים לאוהלים – הרשימה המלאה

   

השכרת אוהל היא פתרון מצוין לא רק לאירועים שונים אלא גם לשימושים מסחריים. האוהלים המודרניים קלים להקמה, מודולריים וניתנים להתאמה מושלמת לצרכים העסק, פשוטים לפירוק וכמובן – נאים למראה, עומדים בתקני בטיחות מחמירים ועמידים לכל תנאי מזג אוויר.

אוהלים לאירועים רבי משתתפים

השימוש הראשון של אוהלים להשכרה הוא כמובן לאירועים רבי משתתפים. אוהלים מגיעים במגוון גדלים, כאשר מדובר באוהלים לשימוש מסחרי אנו מתייחסים לאוהלים היכולים להכיל עשרות ומאות אנשים בו זמנית. ניתן לשכור אוהל לכל מטרה החל מאוהלים "שנטי" להצללת שטחים גדולים ועד לאוהלי התארגנות לצוותי בידור בהופעות גדולות ופסטיבלים:

  • אוהלים לכנסים מקצועיים רבי משתתפים.
  • אוהלים להפקת שמחות שונות (חתונות גדולות, אירועי דת ועוד).
  • אוהלים להפגנות וכנסים פוליטיים.
  • השכרת אוהל גדול לקיום אירוע חברה.
  • השקת מוצר או קידום מכירות.
  • פסטיבלים בחיק הטבע, שוק איכרים ובעלי מלאכה וכד'.
  • פעילויות לכל המשפחה במסגרת אירועי קדם שונים (למשל בחודשי הקיץ לצד חנות או מרכז מסחרי).

אוהלים לאירועים עשויים מסגרת אלומיניום קשיחה ועמידה ומחופים בבד PVC עמיד. ניתן לתכנן את האוהל כך שיכלול פתחים לכניסה ויציאה וחלונות במידת הצורך. החיפוי יכול להיות שקוף או אטום, הכל בהתאם לצורכי האירוע.

אוהלים ללוגיסטיקה ואחסנה

אוהלים יכולים לשמש לאחסנה לפרקי זמן משתנים של ציוד תעשייתי, מסחרי ואפילו חקלאי. ניתן לשכור או לרכוש אוהלים למגוון מטרות לוגיסטיות למשל:

  • רשתות שיווק בתקופות לחץ – רשתות שיווק הזקוקות לשטח אחסון זמני בתקופות החגים למשל כאשר ישנה סחורה רבה המגיעה למחסנים ולסניפים.
  • קבלנים ותעשיית השיפוצים והבניה – בזמן פרויקטי בניה ושיפוץ ניתן לאחסן ציוד יקר ערך, ציוד הרגיש למזג האוויר וכלים שונים (כולל כלי עבודה גדולים) בתוך אוהלים המתאימים לכך באתר העבודה.
  • חקלאות – במקום הקמת מחסן קבוע, אפשר להשתמש באוהלים המתאימים לאחסון ארוך טווח ועשויים מסגרת אלומיניום קשיחה המחופה או יריעות PVC או לוחות מתכת וליצר ממש מחסן המתאים לתוצרת חקלאית (כולל מיזוג אוויר במידת הצורך), לכלים לחקלאות ועוד.
  • במרכזים לוגיסטיים – לאחסון מלאי עודף, עודפי ייבוא או ייצור, לאחסון זמני של סחורה מרובה בתוקפות בהן היא נדרשת ואפילו אחסון קבוע במחיר משתלם מאוד.

בנוסף לשימושים המסחריים ניתן להשתמש באוהלי אחסנה כמקלט זמני בעתות חירום. הם עשויים על פי תקווי תקן מחמירים ביותר ויכולים לשמש בזמן משבר כמקום מגורים זמני, כמרכז פיקוד לרשויות מקומיות וכוחות הביטחון וההצלה, כאזור התארגנות ועוד.

אוהלים לבית חולים שדה

אוהלים יכולים לשמש למגוון מטרות כולל בשעות חירום כמקום מוגן מפני מזג האוויר, בעתות חירום שונות וכמובן – כפתרון ליצירת מרחב לקליטת נפגעים או חולים בעתות חירום קשים. אוהלים אלו מכונים "בית חולים שדה". אוהלים לבית חולים שדה הם למעשה בית חולים נייד, הם עשויים שלד חזק מאוד המכוסה יריעות טקסטיל העומדות בתקנים מחמירים – הם אינם רגישים לבעירה, אנטי בקטריאליים וקלים מאוד לתחזוקה וניקוי בהתאם לסטנדרטים רפואיים.  האוהלים מתנפחים כך שהם קלים מאוד להקמה ולא דורשים תחזוקה מיוחדת בשטח. ניתן לשכור או לרכוש אוהלים מסוג זה ב-4 גדלים שונים בהתאם לצורך:

  • 5.60 מטר רוחב על 9.95 מטר אורך, גובה 2.8 מטר –  55.7 מ״ר
  • 5.5  מטר רוחב על 7.55 מטר אורך, 2.8 מטר גובה –  42.3 מ״ר
  • 5.6 מטר רוחב על 5.15 מטר  אורך, גובה 2.8 מטר –  28.84 מ״ר
  • 5.6  מטר רוחב על 2.75 מטר גובה 2.8 מטר-  15.4 מ״ר

אוהלים מתנפחים

אוהל מתנפח כשמו הוא – אוהל המוקדם על ידי ניפוח בעזרת משאבה. אוהלים אלו משמשים למגוון מטרות מסחריות כמו קיום אירועים בכל סדר גודל, כנסים, הרצאות, כמקום התכנסות, בפסטיבלים ועוד. האוהלים המתנפחים מגיעים במגוון גדול מאוד של צורות וצבעים כך שניתן להתאים אותם לכל אירוע באופן מדויק מאוד. ההקמה של האוהל פשוטה ונעשית על ידי חיבור שלו למשאבה, בדומה לניפוח של מתקנים מתנפחים לילדים. הפירוק של האוהל פשוט גם הוא ויכול להיעשות על ידי כל אחד ללא הכשרה מיוחדת.

אוהלים לקירוי בריכות

בריכות שחייה הן מקום בילוי נפלא בחודשי הקיץ, אך מה עושים כאשר מגיע הסתיו? והחורף? בעזרת קירוי בריכה על ידי אוהל ניתן להפוך את הבריכה החיצונית לבריכה מקורה ומחוממת ולהמשיך לתת שירות לבאי המקום לאורך כל השנה. קירוי בריכה נעשה על ידי אוהל עם מסגרת אלומיניום עמידה ללחות המכוסה ביריעות PVC דמויות בד. אפשר להתאים את גודלו של האוהל לגודל הבריכה באופן מדויק ביותר תוך יצירת אזור התארגנות נפרד, פתחים לכניסה ויציאה של מתרחצים, אזור לישיבה נוחה מחוץ לבריכה וכל זאת כמובן תוך שמירה על טמפרטורה נעימה והגנה מפני מזג האוויר החורפי. במקום לסגור את הבריכה בחורף ולמעשה, להפסיד חודשים רבים של הכנסה, בעל הבריכה יכול להשקיע בקירוי פשוט ואיכותי ולהשאיר את הבריכה פתוחה לאורך כל השנה.

מעבר לקירוי הבריכה בחודשי החורף, בריכות רבות נשארות מקורות לאורך כל השנה, גם בחודשי הקיץ. ישם כמה יתרונות לכך:

  • הבריכה מוצלת ונעימה.
  • קירוי הבריכה שומר על אידוי מינימלי וכך חוסך במים.
  • הקירוי עוזר לשמור על הבריכה נקיה יותר.
  • קירוי הבריכה גורם לה להיראות "מושקעת" יותר וכך משמינה יותר למתרחצים.
  • פחות לכלוך מאפשר להשתמש בפחות כלור בבריכה, גם חיסכון כלכלי למפעיל הבריכה וגם חיסכון אקולוגי.
אוהלים לאחסון ולוגיסטיקה

אוהלים ממוזגים עם כל הציוד הדרוש לאירוע

אוהלים כיום יכולים לשמש לא רק להצללה, הם מגיעים עם מגוון פתרונות מיזוג אוויר. בחודשי הקיץ ניתן לשלב מאווררים תעשייתיים או מזגנים לקירור של ממש. בחורף אפשר לשלב פטריות חימום או מתקני חימום גדולים וליצור סביבה נעימה ומזמינה בתוך האוהל.

אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.