לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

אוהלים ממוזגים לאירוע

   

אוהלים לאירועים הם פתרון נהדר לקיום אירוע מסוגים שונים בכל מקום כמעט. אך מה עושים אם מזג האוויר אינו אופטימלי? האם ניתן למזג אוהל?

לאילו סוגי אירועים ניתן להשכיר אוהל?

אירועים פרטיים – אוהלים ממוזגים ניתן לשכור לכל סוג של אירוע פרטי כולל חתונה, בר/בת מצווה, בריתות, מסיבות גיוס או שחרור, מסיבות כיתה, ימי הולדת, מסיבות ומפגשים משפחתיים לצד אירועים מצערים כמו אוהל אבלים או לצורך אזכרה.

אירועים עסקיים – עם אוהלים ממוזגים ניתן לקיים אירוע עסקי בכל סדר גודל כמעט בכל מקום. החל מאירועים קטנים כמו ימי גיבוש צוותיים ועד לאירועי ענק כמו השקות, קונגרסים ותערוכות. היתרון הגדול באוהל ממוזג הוא העובדה שהוא נעים לבאי האירוע לא משנה מה מזג האוויר בחוץ, ניתן להמשיך לקיים את האירוע ללא תלות בטמפרטורות בחוץ. 

השכרת אוהלים לאירועים מסחריים – עבור חברות מסחריות שזקוקות למקום זמני בתקופות עמוסות במיוחד, להרחבת שטחי מסחר, לתוספת מחסן זמני וכד' אוהלים ממוזגים לאירועים בהחלט יכולים להיות אלטרנטיבה מצוינת למבנה קבוע או מבנה יביל. את האוהלים ניתן לתכנן כך שישמרו על טמפרטורה קבועה או משתנה.

אוהלים לשימושים אחרים – בנוסף לאירועים פרטיים, עסקיים או מסחריים, ניתן להשתמש באוהלים ממוזגים למגוון מטרות אחרות למשל גלמפינג, עבור צוותי רפואה ולמעשה כל שימוש אחר הדורש מבנה ממוזג שקל להקים אותו, ניתן לשנע אותו ממקום למקום בקלות יחסית והוא זמין תוך זמן קצר לפעילות.

אילו סוגי מיזוג אוויר מתאימים לאוהלים?

בתוך אוהל ניתן לשלב סוגים שונים של מיזוג אוויר הן לחימום והן לקירור. בחורף, כאשר נדרש לחמם את החלל ניתן לשלב פטריות חימום ומערכות של מזגנים פולטי חום. בקיץ, מאווררים, מעבים ומזגנים ניתנים לשילוב בתוך האוהל. כדי לחבר מערכות מיזוג אוויר התלויות בחשמל יש כמובן צורך בחיבור או לרשת החשמל או במרבית המקרים, לגנרטור. בעזרת גנרטור אפשר לקרר או לחמם אוהל בכל מקום גם ללא תלות ישירה בחיבור לרשת החשמל – אין צורך להקים את האוהל קרוב למבנים, להעביר כבלים ארוכים, לחפש מקומות לחיבור המיזוג. הגנרטורים והמנועים של המזגנים ממוקמים במרחק מתאים מן האוהל כך שהם אינם מרעישים ולא מפריעים כלל לקיום האירוע.

אוהלים ממוזגים לאירוע בכל תוואי שטח

כפי שראינו, מכיוון שניתן לחבר מערכות מיזוג אוויר ניידות לאוהלים לגנרטור, הרי שאין כל הגבלה על המיקום של האוהל. אפשר בהחלט לקיים אירוע באוהל ממוזג על שפת הים, בחיק הטבע, על רמת הר, בנוף עירוני, כל עוד ניתן טכנית להקים את האוהל ולשנע את המערכות למיקום, ניתן להתקין אותן.

כיצד לבחור חברה להשכרת אוהלים ממוזגים לאירוע?

בבואנו לבחור חברה להשכרת אוהלים ממוזגים לאירועים חשוב מאוד לשים לב למספר פרמטרים. הראשון הוא האוהלים עצמם. יש לוודא כי הם עומדים בתקינה הרלוונטית, כך ניתן לסמוך על שלמות האוהל ובטיחותו. בנוסף, מומלץ לבחור חברה שעובדת עם אוהלים בעלי תקינה אירופאית שכן היא מחמירה יותר מהישראלית בתחום. פרמטר נוסף הוא ניסיון החברה בתכנון, הקמת ופירוק מערכות מיזוג אוויר ניידות בתוך אוהלים. מדובר על פרויקט שדורש ידע וניסיון. רצוי לבדוק שהציוד אינו מיושן ולקבל התחייבות על תקינותו ביום האירוע. כמובן שכמו בכל התקשרות עם נותני שירות יש לקבל הצעת מחיר מפורטת וחוזה מלא וסביר. מומלץ להישמר מהצעות מחיר נמוכות במיוחד לענף. חברה מקצועית בתחום השכרת האוהלים תדע להתאים את האוהל הנכון לאירוע הנכון, תסביר את המחיר שהיא מבקשת ותעמיד לרשות השוכר את כל המידע שהוא זקוק לו כדי לשכור אוהל ממוזג "בראש שקט".

אוהלים ממוזגים בהר מירון
אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.