לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

אוהל רפואה וביטחון

   

חברת אוהלי ישראל הקימה אוהל קורונה למשרד הבריאות, אוהלים בשדה התעופה, אוהלים ששימשו לכנסים של רופאים, מספקת אוהלים לרפואה וצרכי בטחון משנת 1997. החברה מציעה אוהלים במגוון גדלים ועם אפשרויות רבות לשילוב ציוד נלווה להתאמה מקסימלית של דרישות הלקוח לפרויקט. מהם בדיוק אוהלי רפואה ובטחון? מתי משתמשים בהם ומה מייחד אותם מאוהלים רגילים?

מתי משתמשים באוהל רפואה ובטחון?

אוהלי רפואה משמשים צוותים רפואיים בשטח, במצבי חירום קטנים וגדולים. האוהלים מוקמים מהר כמעט בכל תוואי שטח עירוני או כפרי ויכולים לשמש צוותי רפואה למגוון מטרות:

  • מרכז פיקוד ובקרה רפואי בשעת חירום
  • בית חולים שדה
  • לבדיקות רפואיות (כמו בתקופת הקורונה)
  • לכינוסים רפואיים בשעת חירום ובשגרה
  • אוהלים כאזור בידוד לחולים הזקוקים לכך
  • לאחסון ולוגיסטיקה
  • למגורי אנשי צוות באזורים מרוחקים בשעות חירום
  • כבית חולים נייד שניתן להקים במהרה

בנוסף, אוהלי בטחון יכולים לשמש את כוחות הביטחון וההצלחה כמרכזי התארגנות ובקרה, בשטחי כינס לחיילים, להגנת ציוד מפני איתני הטבע, כנקודות ביקורת ושימושים רבים נוספים.

אוהל קורונה

מה מיוחד באוהלי רפואה?

אוהלי רפואה נדרשים לעמוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד הן של ייצור והן של הקמה. על האוהלים להחזיק בתווי התקן הרלוונטיים המתאימים לשימושים רפואיים. ישנם אוהלים מסוג זה שניתנים לניפוח ולא דורשים צוות הקמה גדול, הם מגיעים במגוון גדלים כולל אוהלים עם חלוקה פנימית. אוהלים מתנפחים מבודדים חום/קור בצורה יעילה מאוד ולכן מתאימים לשימוש כבתי חולים שדה, להרחבת שירותים רפואיים בעתות חירום ולכל פעילות רפואית הדורשת מתחם סגור. אוהלי רפואה מיוצרים מ-PVC חומר פלסטי שאינו סופג נוזלים וניתנים לחיטוי ברמה גבוהה מאוד. דרישה נוספת של אוהלי רפואה היא האפשרות לשלב ציוד נלווה בתוך האוהל או מחוצה לו עם גישה אל האוהל למשל נקודות חשמל או מיזוג אוויר.

מהו אוהל בטחון? מה הדרישות הייחודיות לאוהלים אלו?

אוהלי בטחון משתמשים בעיקר את כוחות הבטחון וההצלה, המשטרה, השיטור העירוני, משמר הגבול וכד'. הם שימושיים במיוחד בזמני חירום כאשר נדרש מבנה יציב, גמיש וקל להקמה. אוהלים אלו כמו אוהלי רפואה חייבים לעמוד בדרישות ותווי תקן רלוונטיים, להיות מוקמים מהר ובתנאי שטח מגוונים. אוהלים אלו יכולים להיות עשויים משלד אלומיניום או מסגרת מתכת ברזל ליציבות מקסימלית ועמידות בפני פגעי מזג האוויר כולל רוחות חזקות במיוחד.

אוהלים מתנפחים

ציוד נלווה לאוהלי רפואה וביטחון

מעבר לאוהל עצמו, במקרים רבים ישנה דרישה לציוד נלווה למשל:

  • רצפת האוהל – כדי למקסם את ההרמטיות של האוהל, להפוך אותו לנוח יותר לשימוש ניתן להוסיף רצפת PVC.
  • מיזוג אוויר – מערכת מיזוג אוויר קור/חום לשליטה בטמפרטורה הפנימית באוהל.
  • חשמל – שילוב של גנרטור חיצוני עם חיבור בתוך האוהל להפעלת תאורה, ציוד רפואי, מקררים ועוד.
  • ריהוט – בתוך אוהלי רפואה ובטחון ניתן לשלב ריהוט מכל סוג כולל שולחנות וכיסאות, אלונקות, ציוד רפואי גדול, מסכים, מחשבים וכל ציוד שנדרש לתפעול האירוע. האוהלים בנויים עם תקרות גבוהות מספיק כדי להכניס ציוד נדרש.

ניתן לשלב מגוון גדול מאוד של ציוד להקמת אוהל רפואה ובטחון על פי הדרישות הספציפיות של הגוף המזמין את האוהל. אפשר בנוסף לציוד שהזכרנו לשלב גם גדרות ומחסומים, אזור מורם בעזרת במה, פרגודים לחלוקה פנימית אופטימלית וכד' בהתאם לצרכי המקום. השילוב בין האפשרות להקים אוהלים אלו מהר, כמעט על כל סוג של שטח פתוח, עמידותם והתכונות הייחודיות להם לבין האפשרות להכניס ציוד רב ומגוון הופכת אותם לאידיאליים לשימוש בזמני חירום.

אוהלים לבית חולים שדה
אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.