לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

כל מה שצריך לדעת על השכרת מוצרי טקסטיל לאירועים

   

בחברת אוהלי ישראל ניתן להשכיר מוצרי טקסטיל לארועים. זה אומר, פינות ישיבה אלטרנטיביות לאירועים מכל הסוגים, כולל פופים, שולחנות מתקפלים, כיסאות פלסטיק וכל מה שאתם בעצם צריכים בשביל לקיים אירוע מאורגן ומוקפד להפליא. אצלנו לא מחייבים לשכור חבילות ענקיות עם אבזרים שאתם לא צריכים ולא תשתמשו בהם, אלא רק את מה שאתם רוצים שיהיה באירוע. התשלום בהתאם.

לאילו אירועים מתאים לשכור פופים וכריות?

השכרת פופים לאירועים היא אופציה חדשה יחסית, אבל עשויה להתאים לאירועים רבים, גם לכאלו שלא העלתם על דעתכם עד כה שפופים וכריות יכולים להתאים להם. למעשה, פינות מצוידות בכריות ופופים לישיבה והתרגעות עשויות להתאים לכל אירוע מלבד לאירועים שאורחיהם הם אנשים בגיל הזהב, שעשויים להתקשות לשבת בגובה נמוך על פופים רכים ויעדיפו בוודאי כיסאות סטנדרטיים.
אירועי חתונה ובר-מצווה, לדוגמא, נמשכים עד השעות הקטנות של הלילה ורבים מהם כוללים ריקודים מצד אחד ומפגשים עם חברים ובני משפחה שלא ראינו זמן רב מצד שני. האורחים עשויים ליהנות עד מאוד אבל גם להתעייף ולרצות לנוח מעט על מצע נוח וחופשי יחסית של פופים וכריות, בפינת הזולה שבגינה. פינה כזו המצוידת בפופים צבעוניים שפשוט עושים חשק לרבוץ עליהם עשויה “לעשות להם את הלילה”, כמו שאומרים.

למי מתאימה פינת ישיבה אלטרנטיבית?

השכרת פינות ישיבה אלטרנטיביות היא טרנד שקיים כבר מספר שנים, והוא ממשיך להתעצם ככל שעובר הזמן. פינת ישיבה אלטרנטיבית מתאימה לצעירים ומבוגרים שבא להם לשנות צורת ישיבה או עמידה. זוהי התרגעות מסוג אחר ואפשר “לשים ראש” לאחר סשן ריקודים מתיש ומיוזע. השכרת פינת זולה לאירועים תשמח את האורחים ותאפשרו להם “להתמנגל” עם אורחים אחרים בצורה קצת אחרת, שפותחת לבבות מעצם היותה. בוודאי שפינות ישיבה מסוג זו לא נועדו להחליף ריהוט רגיל כמו כיסאות ושולחנות אוכל, אולם הן מהוות תוספת נעימה לאלו המעוניינים בשינוי מקום ישיבה, ואולי לעשן או לשתות בנחת.
באוהלי ישראל תמצאו פינות ישיבה הכוללות פוטונים בגדלים וצבעים שונים, כריות מפנקות, מזרנים ויותר.

אילו סוגים של פינות ישיבה אלטרנטיביות קיימים?

אצלנו תוכלו לבנות את פינת הזולה באופן שאתם תבחרו. יותר ויותר מארגני אירועים בוחרים לשלב פינת ישיבה אלטרנטיבית ולשלב בה כריות, פופים ומזרונים בגדלים, סגנונות וצבעים שונים – והכל כל-כך סגנוני! אלו פינות המתאימות לאורחים שמרגישים בנוח להתיישב קרוב לקרקע ולחוש לרגעים ספורים כמו אחד השייח’ים הסעודיים ותוספת מגניבה שתיוותר בזיכרונם של האורחים משך זמן רב. תוכלו לבחור בין פינות הזולה השונות שלנמו ובעצם לרהט כל פינה אלטרנטיבית כרצונכם, בפופים, מזרונים, כריות, ספות נמוכות, ואפילו ערסלים.
היתרון הבולט של פופים להשכרה לאירועים הוא ביצירת אווירה אלטרנטיבית מצד אחד, אך כזאת שיכולה להשתלב באלגנטיות בכל אירוע מצד שני. מחצלות יפות ופופים מפנקים, זולה מעץ עם פינות ישיבה כיפיות, פוטונים וכריות עצומות בגודלן – זהו רק חלק מהמבחר האפשרי של פינות ישיבה לאירועים. ואיזה יופי שאתם יכולים להתאים אישית, עד הפרט האחרון ובדקדוק רב את פריטי פינו הישיבה ולהתאים כך את האווירה המתבקשת לאירוע שלכם.

טקסטיל לאירועים

האם פינת ישיבה אלטרנטיבית יכולה להשתלב בכל אירוע?

פינות הישיבה האלטרנטיביות יבטיחו מראש הנאה של האורחים והמוזמנים. החידוש הזה, שהולך ומופיע באירועים במספר הולך וגדל, יורגש מיד וישדר אווירה של חופש, קלילות, נינוחות, נעימות וחשוב מכל – מגניבות. שדרגו את האירוע שלכם ופנקו את האורחים בפינות זולה אלטרנטיביות. אפשרו לאורחים ליהנות ממקום ישיבה כיפי, מקורי ונעים ומאווירה אותנטית וחופשית. מיותר להזכיר שכך גם תחסכו את כל ההתארגנויות הלוגיסטיות המתישות של תכנון מקומות ישיבה קפדני.
אנשי המקצוע שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם ולהתאים את פינת הישיבה האלטרנטיבית שלכם לאופי האירוע ולסוג המוזמנים הצפויים בו, כדי להשיג השתלבות עיצובית מקסימלית מצד אחד והנאה מקסימלית מצד שני.

אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.