לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

הכל על בחירה נכונה של ציוד לאירועים

   

אם אתם מארגנים אירוע פרטי או עסקי שאינו מתקיים באולם מסודר שיש בו ציוד לאירועים – אזי אתם זקוקים להשכרת ציוד לאירועים. לפעמים מדובר בציוד לאירוע מלא, לפעמים בציוד חלקי ולפעמים להשלמות לציוד הקיים באולם עצמו. כך או כך, חברת אוהלי ישראל עומדת לשירותכם.

מתי צריך לשכור ציוד לאירוע?

האמת היא שזה לא ממש קשה וכל מה שצריך לעשות הוא להקליד את המילים “השכרת ציוד לאירועים” בגוגל. הבעיה הקשה יותר היא איך לדעת שמדובר בחברה אמינה ומקצועית, שיש

לה ניסיון בתחום ושהיא מציעה הן את הציוד הטוב ביותר והם את אנשי המקצוע המנוסים ביותר שיסייעו לכם בהחלטה על הציוד הנדרש, בבחירת הציוד והריהוט והתאמתו העיצובית לאירוע, למקום, ולקונספט. המלצות של אחרים בוודאי יעזרו, ואם אתם כבר באינטרנט, חפשו חוות דעת על החברות הרלבנטיות עבורכם.

הפקת אירוע היא משימה לא פשוטה, ואנו בחברת אוהלי ישראל מודעים לכך היטב. לכן אנחנו עושים כל שביכולתנו להקל עליכם, לא רק בעזרת המבחר הגדול של ציוד לאירועים שקיים אצלנו, שהוא, ככל הנראה, המבחר הגדול ביותר בארץ, אלא גם בעזרת השירות המקצועי שלנו, שמבטיח התאמה מלאה של הציוד לצרכים שלכם, הדרכה מלאה על השימוש הנכון בציוד, ובמידת הצורך גם אנשי מקצוע שיגיעו לאירוע לתפעל את הציוד עבורכם.

איזה ציוד תמצאו אצלנו?

כאמור, בחברת אוהלי ישראל ניתן למצוא ציוד לאירועים מכל סוג כמעט: גנרטורים, אוהלים מסוגים שונים לאירוע, שולחנות, כיסאות וכל סוג אחר של ריהוט שאתם יכולים לחשוב עליו בסגנונות שונים, פינות זולה עם מחצלות, פופים או כסאות נוח ועוד. למעשה, ניתן לשכור אצלנו את כל הציוד לכל אירוע, בכל מידת פאר או פשטות נדרשת, ואנו נעזור לכם להתאים את הציוד והריהוט לאופי האירוע ולתקציב שלכם.

בחירה נכונה של ציוד להשכרה

טיפים להשכרת ציוד לאירועים

לסיום ביקשנו מהצוות המקצועי שלנו שייתן כמה טיפים לגבי השכרת ציוד לאירועים:
• העדיפו חברה מקצועית ובעלת ניסיון על פני חברה זולה שאין לדעת איזה ציוד ואיזה שירות תקבלו בה ברגע האמת.
• כאשר מדובר בריהוט כמו שולחנות וכסאות, תמיד הזמינו כ- 10% יותר מכמות המוזמנים הצפויה.
• אל תוותרו על התייעצות עם אנשי המקצוע של החברה שיכולים לעזור לכם לחסוך בעלויות מצד אחד ולשכור את כל הציוד הדרוש לכם מצד שני, בלי שתשכחו דבר.

אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.