לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

ריהוט גן להשכרה לאירועים

   

החלטתם לבדוק ריהוט גן להשכרה לאירוע הבא שלכם? החלטה מעולה. ריהוט גן היא מילה כללית, אבל בחברת אוהלי ישראל תוכל למצוא מגוון רחב של דגמים ומבחר מעולה. שימוש ברהיטי גן נהוג בדרך כלל בחודשים בהם מזג האוויר ידידותי מספיק ומאפשר קיום אירוע תחת השמיים הפתוחים, ואם גם אתם מתכננים אירוע כזה, המאמר הזה בדיוק בשבילכם.

לאילו אירועים זה מתאים?

טרנד בולט היום הוא מסיבות שמתקיימות בחצר הבית. כבר אין צורך לחפש שטחים פתוחים, לתאם עם הרשויות ועוד כאבי ראש מהסוג הזה. מסיבה בגן הפרטי היא הדבר החדש – בחצר הנעימה של הבית, שיכולה להכיל מספר מוזמנים בהתאם לגודלה ולהכיל מסיבה עד שהשכנים יזמינו משטרה.
כדי להבטיח שהמסיבה תהיה מוצלחת, אתם צריכים לדאוג מראש למספר פריטים שבלעדיהם המסיבה תהיה פחות מוצלחת, כמו ריהוט חוץ להשכרה. כמות מספקת של כיסאות ושולחנות לכל האורחים הקרואים והבלתי קרואים הכי הכרחית לקיום אירוע מוצלח. אנחנו לא מדברים על כיסאות מהסוג הרגיל והמשעמם, אלא על פינת זולה להשכרה המאפשרת ישיבה מפנקת ונוחה. הדבר תלוי גם בסגנון המסיבה המתוכננת כמובן. מסיבות ריקודים אינן מחייבות מספר גדול של שולחנות וכיסאות, לעומת מסיבת “מינגלינג” בסגנון קוקטייל. לכן השכרת ריהוט לאירועים הוא חלק בלתי נפרד מתכנון האירוע.

אילו סוגים של ריהוט גן להשכרה קיימים?

חברת אוהלי ישראל מתמחה בהשכרת ציוד לאירועים ובעזרתנו תוכלו להפוך את המסיבה שלכם למגניבה הרבה יותר, בעיקר אם תחשבו מחוץ לקופסא בכל מה שקשור למקומות ישיבה. לדוגמא – אם האירוע שלכם מיועד לצעירים, פופים צבעוניים יהפכו את המסיבה שלכם לתוססת וססגונית, וזה רק סוג אחד של ריהוט להשכרה מהמגוון הקיים אצלנו. תוכלו למצוא אצלנו מגוון של ספות, כיסאות, ספסלים, כורסאות, שולחנות, כריות, פופים, פינות זולה וריהוט אלטרנטיבי מסוגים שונים. פופים מאפשרים ארגון של פינות ישיבה צדדיות, בהן אפשר לרדת כמעט ל”גובה הקרקע” ולעשן נרגילה, כמו באוהל בדואי של ממש. נוכל לארגן למסיבה שלכם גם אפשרויות נוספות של פינות ישיבה, שכוללות למשל ספסלי עץ, כורסאות מעוצבות או שולחנות פיקניק. תמיד טוב ליצור בחלל האירוע איזון בין האזור האנרגטי כמו רחבת הריקודים לבין אזור המאפשר מנוחה והתרגעות, מה שמתאפשר על-ידי השכרת פינת זולה.

איך בוחרים את ריהוט הגן המתאים?

ראשית חשוב להבין איך ואיפה יתקיים האירוע שלכם. אירוע שמתקיים בגינה פרטית דורש ריהוט מסוג מסוים, בעוד שאירוע המתקיים על חוף הים יצריך ריהוט מסוג אחר. עליכם להחליט איפה ישבו האורחים, איפה תמוקם הבמה, הכין תהיה עמדת המזנון ועוד עמדות נוספות שהחלטתם שיהיו באירוע. אם מדובר, למשל, באירוע קצבי ודינמי, אולי תעדיפו שולחנות גבוהים וקטנים שאפשר לעמוד סביבם. מצד שני, כדאי שתבחנו את האפשרות של ריהוט אלטרנטיבי, כפי שהזכרנו קודם, כמו פינות זולה או כריות הפזורות באופן נוח במרחב – שמאפשרות לאורחים להתרווח עליהן ולנוח מהאנרגיות האינטנסיביות של האירוע, אחרי סט ריקודים מתיש.

ציוד גן להשכרה לאירועים

אם האירוע המתוכנן קטן יחסית וכולל בעיקר את בני המשפחה והחברים הקרובים אולי תעדיפו לערוך אותו בבית, ולא בכל בית יש מספיק כיסאות זמינים וספות מתאימות לאירוח נעים ונוח. גם כאן עומדת בפניכם אפשרות להשכרת ריהוט לאירוע ביתי. בררו לגבי השכרת ריהוט גן שהאורחים ייהנו ממנו ודאגו להתאים את סוג הריהוט לאופי האנשים שמגיעים. אוכלוסיה מבוגרת, למשל, סביר שתרגיש פחות בנוח עם ישיבה על הרצפה ולכן יש להתאים להם כיסאות נוחים הכוללים תמיכת גב.

אם מדובר באירוע בעל חשיבות מיוחדת אין ספק שתרצו שכל פרט יהיה מושלם – עד הפרט הקטן ביותר. חפשו חברה שמתמחה בהשכרת ריהוט וציוד גן לאירועים ביתיים ואירועים בטבע. בצעו סקר שוק מקיף ברשת האינטרנט כדי ללמוד את השוק ולהכיר את הכוחות הפועלים בו מבחינת השכרת ריהוט גן, כולל טווח המחירים.

אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.