לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

השכרת כסאות לאירועים

   

ישנם ימים טובים בהם מתקיימים שמחות ואירועים, ימים של שמחה ו- “מזל טוב! בקרוב אצלך!”. כולנו אוהבים ימים כאלו – בר מצווה, חתונה, מסיבת שחרור או גיוס, מסיבות רווקות או רווקים, מסיבת פרישה מהעבודה או קבלת דרגה, מסיבות סיום לימודים או קבלת תואר אקדמי, זכייה בפרס כלשהו או השקת ספר בעל פוטנציאל. חלק מהפקת האירוע הוא ארגון של ריהוט מתאים. הפקת אירוע אינה מחייבת השכרה של כל ציוד אפשרי, אלא רק ציוד הכרחי שיהפוך את האירוע לנעים עבור בעלי השמחה ועבור האורחים.

מי אחראי פה?

עד שאינכם מגיעים לרגע בו אתם עצמכם אחראיים על הפקת אירוע, אתם לא תמיד מודעים לכמות ההכנות שצריך לבצע ועל האחריות לדאוג לריהוט כמו שולחנות וכיסאות. כאשר לא מדובר באירוע קטן, כמו ארוחת צהריים משפחתית ביום שבת שמוזמנים אליה כמה דודים ודודות, חשוב לקחת אחריות על מספר האורחים הגדול ולהתארגן בהתאם. לשם כך ישנן חברות המתמחות בתחום כסאות להשכרה לאירועים ורהיטים אחרים.

אילו סוגים של כסאות קיימים להשכרה?

חברה טובה להפקת אירועים תחזיק מלאי של כיסאות מסוגים שונים ותדע לספק פתרונות ישיבה נוחים ומתקדמים למבקרים והאורחים באירוע שאתם מארגנים. כיסאות לאירועים שאפשר לשכור מחברה כזו הם משלל סוגים, מבחר גדול של חומרים, עיצובים שונים ומעניינים, מבחר של גבהים ומגוון צבעים רחב. באפשרותכם לבחור כסאות להשכרה ואת שאר הריהוט המתאים לכם בהתאם לסוג ואופי האירוע.

סוגי כיסאות אפשריים

תוכלו להתרשם מהמבחר הקיים של כיסאות באמצעות הקטלוג שנמצא באתר האינטרנט של החברה. בין השאר, ניתן למצוא כסאות פלסטיק, כסאות מתכת או ברזל, כסאות מרופדים, כסאות עץ, כסאות עם כריות, כסאות מעוצבים, כסאות פשוטים, כסאות בר גבוהים. תוכלו גם לבחור כסאות מתקפלים ברמת נוחות גבוהה.

איך מתאימים את הכיסאות לאירוע שלנו?

תנו למומחים לעשות את העבודה הקשה: החברה שלכם תוכל לסייע בבחירת סוגי הכיסאות המתאימים לאירוע שלכם. למשל: בחירת כיסאות בעלי מראה אקסקלוסיבי במיוחד לאירוע מפואר; עבור אירועים בעלי אופי פורמאלי יותר, כמו יריד, כנס, או מפגשי עובדים – ייתכן שיתאימו כיסאות בעלי קווים ישירים ותווים ברורים; אירוע רגוע יותר שאולי אפילו מתקיים בחיק הטבע? כיסאות בעלי עיצוב מעודן יותר וייחודיות טבעית עשויים להתאים. אלו הן רק דוגמאות בודדות להתאמות מעולות שהמומחים במקצוע יכולים לבצע עבורכם לטובת אירוע מושלם.
כיסא יכול להיתפס בעיניכם כפריט שולי, אבל כשמדובר באירוע ובעיקר באירוע חשוב במיוחד, הכיסא מקבל חשיבות רבה. האורחים ישבו לפחות בחלק מזמן האירוע ורצוי לדאוג לכך שהישיבה תהא נוחה ונעימה עבור כולם, כדי להבטיח התרשמות חיובית וזיכרונות טובים מהאירוע.

שיקולים לבחירת כיסאות לאירועים

כיסאות עץ או כיסאות פלסטיק לאירוע שלכם? זו שאלה שחייבים לקחת בחשבון בזמן ארגון של אירוע: למה? כי כל חומר וכל פריט שנמצא במרחב של האירוע שלכם משרד תחושה מסוימת ומתחבר באופן שונה לקהל האורחים ולעיצוב הכללי. לכן חשוב שתבינו שכיסאות לא בוחרים סתם, אלא לפי שיקולים מסוימים. לדוגמא: שיקול חשוב של כסאות להשכרה הוא אופי פני הקרקע (למשל: קרקע מכוסה בחצץ שונה מקרקע עם מרצפות או מדשא).

איך נבחר ריהוט לאירוע שלנו?

השכרת כיסאות לאירועים כוללת מגוון גדול של עיצובים ופריטי ריהוט בשלל גדלים וצבעים. איך לבחור מה מתאים לכם? חשבו על האווירה הכללית שאתם מצפים שתהיה באירוע שלכם וזה יעזור לכם להגדיר את מה שאתם מחפשים מבחינת השכרת כיסאות לאירוע. גם אם אין לכם תשובות ברורות ומידיות לכך – אל תדאגו יותר מדי. לשם כך ישנם מומחים בתחום, מביני עניין שיכולים “לקלוט” מיד את מה שאתם רוצים וצריכים לטובת אירוע מושלם.

כיסאות מעץ לאירועים

פינות זולה להשכרה

מלבד כיסאות לאירועים, כדאי שתדעו על אפשרות מעולה נוספת, שאולי גם תפתיע אתכם, במידה שלא הכרתם אותה: תוכלו להוסיף לאירוע שלכם גם פינת ישיבה אלטרנטיבית ולשבץ בה פופים וכריות לישיבה. פינות כאלו מתאימות לאלו שמרגישים בנוח לשבת על הקרקע ולהרגיש לשעה או שתיים כמו שייח’ בדואי או סעודי. הוספת פינה כזו במרחב האירוע שלכם תיזכר בעיני האורחים כדבר “מגניב” שידברו עליו בימים שאחרי האירוע.
איך תדעו איזו פינת זולה מתאימה לכם? צרו קשר עם החברה שבחרתם והמומחים שלה ייעצו לכם גם בעניין פינת הזולה וסוג הכריות והפופים השונים שאפשר לשלב בה. זכרו שלכריות ולפופים יש צבעים משלהם שכדאי להתאים לעיצוב הכללי של מרחב האירוע.

אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.