לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

השכרת ספות וכורסאות

   

אירוע מוצלח באמת הוא אירוע שמתוכננים בו גם הפרטים הקטנים ביותר. אין ספק שאתם רוצים שהמוזמנים לאירוע שלכם ירגישו שהשקעתם באירוע מעבר לפרטים היבשים ובשביל זה כדאי להקפיו להוסיף תוספות קטנוע ולצבוע את האירוע שלכם בצבעים מעט אחרים מהסטנדרט. ישנן תוספות שלא עולות כסף רב, אבל משדרגות אותו משמעותית, כמו, לדוגמא, השכרת ספות לאירועים, או פינות ישיבה אלטרנטיביות, שבוודאי כבר ראיתם בעבר. חברת אוהלי ישראל מציעה להשכרה את המבחר הגדול ביותר של פינות ישיבה שונות לאירועים.

אילו ספות וכורסאות קיימות אצלנו?

חברה טוב ואמינה להפקת אירועים תחזיק במחסנים שלה מלאי גדול של כיסאות, תאפשר השכרת כורסא וספות מסוגים שונים ותוכל לספק פתרונות ישיבה מתאימים, מתקדמים ונוחים, לאורחים והמוזמנים באירוע שלכם, בהתאם לאופי האירוע והמוזמנים. חברת אוהלי ישראל משכירה שולחנות עץ וברזל, כיסאות עץ וכיסאות מפורזלים, כיסאות מתקפלים, כורסאות פאנל, ריהוט גן ועוד ויועצי החברה ישמחו לעזור לכם לבחור את הריהוט המתאים לאירוע שלכם.

איך בוחרים את הספה/הכורסא המתאימה לאירוע?

חשוב שפריטי הריהוט הנבחרים יתאימו לקונספט של האירוע ולמה שאתם מעוניינים לשדר. היופי כאן הוא בפרטים הקטנים והגדולים המשתלבים יחד כדי ליצור אווירה ייחודית ותחושה נעימה של זרימה. עניין חשוב נוסף בנושא זה הוא נושא האסתטיקה, ומה שמאפשר מראה אסתטי וגורם לכל תמונה המצלמים באירוע להיראות מושלמת הוא השפה העיצובית האחידה ושילוב הפרטים הנכון. כלומר, כדאי לבחור רהיטים בסגנון דומה ולא סותר. אם בחרתם ריהוט בסגנון כפרי, דאגו לשמור על אחידות בכך שכל הפריטים יהיה בסגנון כפרי, כי אם יופיע פתאום פריט ריהוט בסגנון הייטק תורגש חוסר הרמוניה, וזו אינה תחושה שאתם רוצים שתהיה באירוע שלכם.
הצוות המקצועי שלנו ישמח לבצע את העבודה הקשה עבורכם, או לסייע לכם בבחירת סוגי הריהוט, לרבות פרטי ישיבה כמו כיסאות, כורסות, ספות כיסאות ברים ועוד וליצור את ההתאמה הנכונה ביניהם, בהתאם לאופי האירוע כפי שאתם מגדירים אותו ובהתאם למטרת הריהוט.
אוהל ישראל מחזיקה במלאי של ספות להשכרה לאירועים, מלאי שיפתיע אתכם במגוון שלו, כי הוא אינו כולל רק ספות סטנדרטיות, אלא ספות בעיצובים ייחודיים, כמו ספת רטרו וספת ראטן פינתית, ריהוט שלא רואים באירועים כל יום. לרהיטי הישיבה יש חשיבות רה באירוע, כי המוזמנים לאירוע צפויים לשבת לפחות חלק מהזמן ורצוי לוודא שגם הישיבה תהיה נעימה ונוחה עבור כולם, מה שיבטיח זיכרונות טובים מהאירוע והשארת רושם חיובי למשך זמן רב.

פינות ישיבה אלטרנטיביות

מלבד השכרת כורסאות לאירועים, אוהלי ישראל מציעה פינות ישיבה אלטרנטיביות שישמחו את האורחים ויאפשרו להם ישיבה נוחה בסגנון קצת אחר. פינות ישיבה בוודאי שלא נועדו להחליף את הריהוט הרגיל כמו שולחנות אוכל וכיסאות, אלא מהוות תוספת מיוחדת לאורחים שמעוניינים בשינוי מקום הישיבה שלהם, לבלות מעט בחלל בסגנון “זולה”, אולי לעשן משהו, לשתות כוס קפה בנחת עם החבר’ה ועוד. פינות הישיבה שלנו כוללות פוטונים וצבעים וגדלים שונים, מזרנים וכריות כיפיות ועוד.

למה אותנו?

אנו מציעים ציוד מפואר וחדיש כדי לאפשר לכם להפוך כל אירוע שאתם מארגנים לחגיגה של ממש, באווירה מחשמלת שתגרום לכל אורח ומוזמן לזכור את האירוע הזה לזמן רב. יש לנו שנים רבות של ניסיון שהפכו אותנו לשם דבר בתחום השכרת הריהוט לאירועים וזה מתבטא באופן בו אנו מעניקים פתרונות מותאמים לכל לקוח ולכל אירוע. הצוות המקצועי שלנו ימסור מידע מקיף ומידי בהתאם לצרכים המסוימים שלכם ולפרטים כמו אופי המוזמנים הצפוי, הרעיון שאתם מעוניינים לשדר, החלל בו יתקיים האירוע ועוד. אנו נדאג שלא יחסר דבר באירוע ונוודא שכל פריט שהזמנתם מאיתנו ייארז בקפידה ובאופן בטוח, כאשר הוא מוכן לשימוש.

ספות וציוד להשכרה

שירות אמין ואחראי

גם כאשר אתם נמצאים בעיצומן של ההכנות לאירוע, אתם יכולים להפסיק לדאוג במה שנוגע לריהוט – פנו אלינו, חברת אוהלי ישראל, כדי לשכור פריטי ציוד קסומים מתוך המלאי העשיר שלנו, אותו תוכלו לראות גם בקטלוג באתר שלנו.

הצוות המקצועי שלנו ישיב על כל שאלה שתהיה לכם וימליץ על הפריטים המתאימים לכם ביותר.

אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.