לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

איך רשויות יכולות להיערך טוב יותר למצבי חירום?

   

במציאות הישראלית נראה שאנחנו כל הזמן חיים באחד משני מצבים – חירום או היערכות לחירום. למרבה הצער, המציאות המורכבת שלנו מזמנת לנו לא מעט התמודדויות לא פשוטות ואתגרים מורכבים – בין אם מסיבות ביטחוניות, בגלל אסונות טבע או תאונות גדולות.

ההבנה הזאת אמנם כואבת, אך היא גם עוזרת לשמור על ערנות ולהפנים כי ככל שנהיה מוכנים יותר לתרחישי חירום – כך נוכל להקל על ההתמודדות איתם בזמן אמת ונפחית את מספר הנזקים ברכוש ובנפש במהלכם.

בהיבט הזה, לרשויות המקומיות יש אחריות מכרעת – הן מחויבות לוודא שהן מסוגלות לתת מענה רפואי ולוגיסטי ללא פשרות לתושבים בעתות חירום. כדי לעשות זאת, חשוב להפנות קשב ומשאבים למשימה החיונית הזאת – ולוודא שמבצעים אותה דווקא כשאף איום לא מרחף מעל הראש – כי בזמן אמת זה כבר יהיה מאוחר מדי.

אוהל חירום מתנפח – ציוד חובה לרשויות מקומיות

אוהל חירום מספק מענה מידי לטיפול בנפגעים או להקמת מרכזים לוגיסטיים אשר מסייעים לשפר את התפקוד במצבים שמחייבים תגובה מהירה ללא שום עיכובים. האוהל פותח במיוחד בעבור עיריות, מועצות מקומיות, בתי חולים וארגונים גדולים – ומומלץ ביותר לכלול אותו ברשימת הציוד לחירום שתהיה זמינה בעבורכם בכל עת.

מדוע האוהל חיוני כל כך לשיפור המוכנות לחירום? אלו כמה מהסיבות הבולטות שחשוב להכיר:

מהירות ההקמה

האוהל מתנפח במהירות ויכול להפוך למבצעי בכל עת ללא צורך בהקמה מסורבלת או בצוות שלם שיעמיד אותו. גם לא נדרש ידע מקצועי או ניסיון כדי להקים אותו בעת הצורך.

ניידות מרבית

במידת הצורך, ניתן לקפל את האוהל במהירות ולהעביר אותו ממקום למקום. כך ניתן לשנע אותו תמיד למקום שבו הוא הכי נדרש באותו הרגע.

רב שימושי

האוהל הוא דינמי ונועד לענות על מגוון רחב של צרכים משתנים. הוא יכול לשמש כאמור כמרכז לוגיסטי בעת חירום, כמחנה נייד או כאוהל רפואי לטיפול בפצועים ובחולים.

קל לאבזור

האוהל פותח מתוך מחשבה על נוחות מרבית לצוותים שמתמודדים עם מצבי חירום. הוא נוח לאבזור ומאפשר נוחות שימוש מרבית שיכולה לחסוך זמן יקר בעתות משבר.

עמידות מרבית

האוהל מיוצר מחומרים איכותיים ועמידים, כך שניתן להיעזר בו בכל תנאי מזג האוויר – גם במקרים של חום או קור קיצוניים, גשם, ברד וסופות. האוהל עבר בדיקות רבות על מנת להבטיח כי הוא מוכן לתרחישי קיצון, גם בתנאי אקלים ייחודיים שעשויים לאפיין חלק ממצבי החירום.

אוהל מרפאה

לא מתפשרים על מוכנות לחירום

מוכנות לעתות משבר היא אחת המשימות החיוניות ביותר של כל גוף שאמון על חיי אדם. המחויבות הזאת דורשת ממקבלי ההחלטות שלא להתפשר ולהקדיש את מלוא הרצינות להכנת הרשויות שבסמכותם לחירום.

חברת “אוהלי ישראל” מנוסה בליווי עיריות ומועצות בהיערכותן לחירום, תוך מתן אספקה של הציוד האיכותי ביותר לסיוע במשימה החשובה הזאת. אם אתם מעוניינים לוודא שאתם רוכשים את הציוד הטוב והאמין ביותר לערכת החירום שלכם, אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו ולקבל הצעה מפורטת שתעזור להפוך את המשימה המורכבת הזאת לפשוטה מאי פעם.

אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.