לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

רשימת ציוד חובה לכל אירוע

   

תכנון אירוע יכול להיות משימה לא פשוטה בכלל, בייחוד אם מעולם לא התנסיתם במטלה כזאת בעצמכם. כשחושבים על כל הדברים שיש לעשות כדי להפוך את האירוע מרעיון מופשט לתוצר מוגמר – לפעמים נראה כי רשימת המטלות לא נגמרת ושבטוח נשכח לפחות דבר אחד בדרך.

אז אם גם אתם נדרשים לתכנן אירוע ולא יודעים מאיפה להתחיל – קודם כל קחו נשימה עמוקה. אנחנו כאן כדי לוודא שלא תשכחו את הדברים החשובים ביותר שיהפכו את האירוע למוצלח. אלו הדברים החשובים ביותר שכדאי לארגן כדי להבטיח לכם ולאורחים חוויה נעימה ואיכותית:

  • לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן – מתכננים אירוע בחיק הטבע או בחלל פתוח? אחד הדברים הראשונים שמומלץ לדאוג להם הוא השכרת אוהל או קירוי שיאפשר לאורחים גם ליהנות מהאוויר הפתוח, אבל גם להתגונן מהשמש, הרוחות, הגשם או כל דבר אחר שעלול לשבש את התוכניות.
    כיום יש מגוון רחב של אוהלים שמתאימים לכל סוגי האירועים – בין אם מדובר במפגש משפחתי אינטימי של עשרות אנשים ובין אם באירוע עסקי של אלפי אנשים. מציאת האוהל המושלם תבטיח ששום שינוי במזג האוויר לא יהרוס את האירוע שעמלתם עליו כל כך קשה.
  • הריהוט המושלם – באירוע תרצו כמובן שהאורחים ישבו, יאכלו וגם ינוחו כשירצו בכך. הריהוט המתאים יאפשר לעשות את כל הדברים האלו בנוחות מקסימלית. חשוב לוודא שאתם משכירים מספיק שולחנות וכיסאות כדי שאף אחד לא ירגיש שלא חשבו עליו, וכמובן לדאוג לריהוט נוח, פונקציונלי ואמין.
  • תאורה – אף אורח לא צריך להתאמץ יותר מדי כדי לראות מה קורה סביבו באירוע. תאורה היא אחד הדברים הבסיסיים שיש לדאוג להם לפני שמתכננים כל סוג של מפגש וחשוב שלא להתפשר או לחסוך עליה.
  • הגברה – נאומים, ברכות, מופעים מוסיקליים – לא משנה מה כוללת התוכנית האומנותית שלכם, כמעט כל אירוע זקוק להגברה ראויה שתאפשר לכולם להקשיב לכל הדברים שתכננתם בעבורם.
  • בר אקטיבי – אין כמו כמה דרינקים כדי לוודא שהחיוך של האורחים יישאר מרוח על הפנים. אין ספק שבר משקאות יכול להפוך כל אירוע לחגיגה משמחת ומקפיצה שתשאיר טעם טוב בפה וזיכרונות נעימים במוחם של האורחים.
  • במה – מתכננים מופע במפגש? רוצים לאפשר לכולם לראות את נושאי הנאומים באירוע שארגנתם? במה היא אמנם לא פריט חובה בתכנון האירוע, אך בהחלט רצוי לדאוג לה אם תרצו שכל האורחים יראו את התוכנית האומנותית.
  • מיזוג – נכון, לא חובה שהאירוע יהיה ממוזג, אך במדינה כמו שלנו, עם מזג אוויר לא צפוי שעלול גם להיות קיצוני לעיתים, זה בהחלט דבר שמומלץ להוסיף. כיום ניתן גם להיעזר במזגנים ניידים בעלות לא גבוהה, שיעזרו להבטיח סביבה נעימה בכל תנאי מזג האוויר.

ציוד חובה לכל אירוע

להוריד דאגות מהראש, לתכנן אירוע בקלות

אם אתם רוצים להוריד מעצמכם קצת מהעומס שכרוך בתכנון האירוע, אנחנו בהחלט יכולים לסייע להפוך את התהליך לנעים ופשוט הרבה יותר. לחברת “אוהלי ישראל” ניסיון רב בהשכרת ריהוט וציוד לאירועים פרטיים ועסקיים. נציגינו ילוו אתכם בתהליך, יספקו ייעוץ בהתאמה אישית ויוודאו שתיהנו מהציוד האיכותי והאמין ביותר, שעונה על כל הצרכים והציפיות שלכם.

פנו אלינו עכשיו לקבלת הצעה מנצחת לציוד לאירוע שלכם.

אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.