לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

פתרונות מיזוג וחימום נייד

   

חברת אוהלי ישראל מתמחה בהשכרת ציוד לאירועים ואצלנו אפשר למצוא פתרונות חימום וקירור עבור אירועים בחודשי הקיץ החמים ובחודשי החורף הקרירים. במחסנים שלנו יש מכשירים חשמליים ולא חשמליים שעובדים על גז ו/או סולר, ומסוגלים להעניק מענה לכל הצרכים שלכם. מומחי החברה מביאים לנוחותכם את כל המידע שאתם זקוקים לו במאמר אחד.

אילו פתרונות חימום – קירור לאירועים קיימים?

חברת אוהלי ישראל משכירה מגוון של אמצעי קירור וחימום שנועדו כולם להנעים את שהיית האורחים באירוע שלכם. אתם מוזמנים להשתמש בשירותי השכרת מזגנים ניידים שלנו, הכוללים מצננים ומאווררים שעושים עבודה מעולה ומאפשרים בילוי מרענן ונעים גם בימים החמים יותר של השונה או להשכיר אחד או יותר מאמצעי החימום שלנו. החורף הישראלי עשוי להטעות ולהעניק תחושה שהוא לא קר כל-כך. ובכל זאת, כאשר מזג האוויר קריר וישנן רוחות, האוויר עשוי להרגיש קר ממש כמו באירופה. בנוסף, מבנים רבים לא נבנו במיוחד עבור מזג אוויר חורפי, ובצדק, ולכן יש להתאים למבנה בו מתקיים האירוע שלכם טמפרטורה נוחה גם בימים קרים של חורף.
פתרונות חימום וקירור מתאימים יכולים לחסוך כסף רב בארגון האירוע ומומלץ לבחון את המערכות השונות תוך התחשבות בגורמים שונים, כמו מספר אורחים, שטח התקהלות ועלות הפעלה בחורף. אם אתם זקוקים לעזרה מקצועית – אנחנו לשירותכם.

למה מיועדים מזגנים ניידים?

מזגנים ניידים להשכרה מאפשרים פתרון קירור לחודשי הקיץ. אם אנחנו מארגנים אירוע בחוץ בימי הקיץ החמים זו האחריות שלנו לדאוג לכך שהמוזמנים ישהו במקום נעים ויעבירו את הזמן בכיף ובנוחות, אחרת, הם ימהרו לעזוב את האירוע ובזה אנחנו בוודאי לא מעוניינים. לטובת אירוע מוצלח, אתם צריכים ליצור קשר עם חברת השכרת מזגנים למשך שעות האירוע ולבחור את המזגנים המתאימים ספציפית לאירוע שלכם, כמובן. טמפרטורה מתאימה תפחית את מספר האורחים המיוזעים והסובלים שיהיו לכם ותעלה באופן משמעותי את סיכויי הצלחת האירוע.

למה מיועדים תנורי חימום?

תנורי חימום נועדו לחמם כמובן, אך כיום ישנם פתרונות חימום שלא היו קיימים בעבר, כך שאפשר בהחלט לערוך אירוע בחוץ גם בחורף ולא רק בעונות המעבר הנעימות. הטכנולוגיה המתקדמת של היום מאפשרת להתאים לאירוע שלכם את הפתרון המתאים מתוך מבחר רב של פתרונות אפשריים, כולל תנורי חימום, מערכות חימום תת-רצפתי, צ’ילרים ועוד.
חברות רבות המציעות השכרת ציוד לחימום קירור מציעות כיום מערכות הסקה מבוססות גז וחשמל, מערכות חימום תת-רצפתי חסכוניות ותנורי עצים המנצלים אנרגיה באופן מעולה. פתרונות שונים לחימום החלל יכולים להתאים לכל מרחב, במידה שנבחרו בהתאם. כל אמצעי החימום שאנו מציעים ללקוחותינו מסוגלים לנצל אנרגיה באופן יעיל, וניתן להסתכל על דוגמה של תנורי עץ, שמספקים חימום למשך זמן רב יותר וניתן לשלוט בחום שהם מייצרים טוב יותר מבעבר.

פתרונות חימום וקירור לאירועים

איך בוחרים מזגן להשכרה?

הפעולה העיקרית שיש לעשות כדי לבחור מזגנים להשכרה היא לבחון את המפרט הטכני היטב, לדוגמא: ערכי ה-BTU שחייבים להתאים לשטח החלל או החדר. חלל גדול יחייב ערך BTU גבוה לעומת חלל קטן יותר. גם דרגת היעילות של מזגנים ניידים יכולה להשפיע על צריכת החשמל עליה יש לשלם בתום האירוע. גם אחרי שבוחנים את המפרט הטכני זה עדיין לא פשוט לבחור מזגן נייד ולכן כדאי להתייעץ עם מומחים בתחום. בסופו של דבר, אתם מעוניינים באמצעי קירור שיבצע עבודה אופטימאלית מצד אחד, אבל כזה שלא יגרום לכם לפשוט את הרגל בגלל חשבון החשמל המנופח, מצד שני.
אם אתם מחפשים פתרונות חימום או קירור מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום, והצוות המקצועי שלנו יסייע לכם בשמחה לבצע את הבחירה הטובה ביותר לאירוע שלכם. המומחים שלנו ישאלו אתכם שאלות שונות אודות החלל בו יתקיים האירוע, אודות אופי האירוע והאנשים שצפויים להיות בו, וגם על הפעילויות המתוכננות באירוע וכמובן שגם משך האירוע; השאלות האלו יעזרו להם להתאים לכם את פתרון החימום המיטבי לאירוע.

הרגישו חופשיים לשאול את כל השאלות החשובות שלכם כדי שתהיה בטוחים שזו הבחירה הטובה ביותר שאתם יכולים לעשות.

אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.