לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

למה צריך קירוי בריכה בחורף (בריכות מסחריות)

   

בעלי בריכות מסחריות מחפשים דרכים שונות על מנת לשמור על חווית אירוח ברמה גבוהה, לשדרג את המתקנים הקיימים ולהגדיל את ההכנסות. לבריכות פנימיות וחיצוניות יתרונות וחסרונות שהבעלים צריכים לקחת בחשבון כאשר מתכננים פעילויות שונות למשך ימות השונה. אחת הדרכים לשמור על פעילות שוטפת של הבריכה גם בימי החורף היא באמצעות קירוי בריכה.

ביקור בבריכה בכל ימות השנה

פתרונות שונים של קירוי בריכה מאפשרים לאורחים לבקר בבריכה בכל ימות השנה כיוון שלמזג האוויר אין השפעה על היכולת לרחוץ בבריכה. מערכת קירוי לבריכה ניתן למצוא במגוון עיצובים שיוצרים סביבה מוארת לבריכה למשך כל העונות ומאפשרים לשמור על תנאי וטמפרטורה נוחה לשחייה. קירוי בריכה בחורף מעניק לאורחי הבריכה את האווירה החמה והקיצית של בריכה חיצונית והבעלים יכולים ליהנות ממספר קבוע של מבקרים גם בימים הקרים.

הגדלת הכנסות

השימוש בקירוי בריכה מעניק לבעלי הבריכה להעניק לאורחי הבריכה זמינות לכל אורך השנה. כתוצאה מכך, ההכנסות של הבריכה גדלות באופן מהותי ומשתמשי הבריכה מבקרים בה לאורך כל השנה ונהנים מחוויית שחייה מזמינה בטמפרטורת מים נעימה. פעולת הקירוי הופכת את הבריכה ליותר חסכונית ולכן מומלץ לבצע אותה בכל בריכה מסחרית.

טכנולוגיה שחוסכת באנרגיה

מערכות קירוי בריכות הן לרוב מאוד נוחות לשימוש ולעיתים כל שנדרש הוא לחיצה על כפתור אחד שמכניס אור טבעי ואוויר צח לבריכה ומונע את הצורך בשימוש בתאורה במשך היום. כאשר מערכת הקירוי פתוחה, מערכות הסרת הלחות שלהם כבויות וכך ניתן לחסוך בהוצאות של צריכת האנרגיה. כאשר לוחות הקירוי סגורים, אור השמש החורפית נכנסת דרך המרווחים וכאשר קירוי הבריכה עשוי ממסגרות אלומיניום הוא יוצר שכבה שמונעת עיבוי והעברת חום. פעולת חימום בריכת השחייה, התאדות המים שעולים ומתמקמים בגג  ולאחר עיבוי המים ונפילתם חזרה לבריכת השיחה מפחית גם בכמות איבוד מי הבריכה. כל אלו מסייעים בחסכון באנרגיה.

איכות האוויר

מערכת קירוי בריכות מסייעת למפעילי הבריכה לשמור על טמפרטורה אידיאלית עבור האורחים ואיכות אוויר גבוהה וזאת בניגוד לסביבת שחייה שבה מערכת מקורה סטנדרטית. פתיחה של גג וקירות מערכת הקירוי יוצרת מין אפקט ארובה שדרכו עובר האוויר שהתמלא בכימיקלים של חומרי הניקוי ומונע את החשיפה אליו של אורחי הבריכה ועובדי המקום. האוויר המשופר והאווירה הנעימה שנוצרת כתוצאה מכך מגבירים את הרצון של אורחי הבריכה לשהות זמן רב יותר ובתכיפות גבוהה יותר בבריכה.

תחזוקה מינימאלית

כאשר מערכת הקירוי עשוי ממסגרות אלומיניום, התחזוק שלה אינו מצריך מאמץ רב. שלא כמו קרוי שעשוי ממבנה פלדה, קירוי בבריכה מאלומיניום עמיד בפני קורוזיה ולכן אינו מצריך השבתה של הבריכה אחת לכמה זמן על מנת לבצע בה תיקונים. כיוון שמדובר בפעולות תחזוקה מינימאליות, העלויות הן גם נמוכות יותר.

הגדלת מספר המבקרים ושמירה על פרטיות

בעלי בריכות מסחריות שבהן מותקנת מערכת קירוי איכותית יכולים ליהנות ממספר מבקרים רב של מבקרים. הסיבה לכך היא שקירוי הבריכה מאפשר לאורחי הבריכה ליהנות יותר מחוויית השחייה. בעלי הבריכה יכולים לבחור קירוי בריכה שקוף או קירוי כהה – בחירה בקירוי בריכה כהה יענה על הצורך של כל אותם מבקרים המבקשים לשמור על הפרטיות שלהם בעת הרחצה בבריכה. עם זאת, קירוי בריכה שקוף יעניק לאורחי המקום תחושה של שהות בטבע ולא בתוך מבנה סגור. כאשר מדובר בבריכה שמרבית המבקרים בה הם מבוגרים, האפשרות של קירוי בריכה כהה תהיה כנראה הבחירה הנכונה אך בריכה שבה המבקרים הם בשכבות גיל צעירות יותר, האפשרות של קירוי בריכה שקוף יתאים יותר.

עיצוב חדשני

ישנם מגוון עיצובים של קירוי בריכה שמהם ניתן לבחור בין אם מדובר בבריכה אולימפית או בריכה קטנה יותר. כל קירוי בריכה ניתן לרכוש בעיצוב עם התאמה אישית תוך בחירה של החומר ממנו יהיה עשוי הקירוי. העיצוב הקלאסי של קירוי בריכות מסחריות הוא לרוב מבנה אחד עם מסגרת אלומיניום ובעל לוחות שקופים שמעניקים מראה יוקרתי לבריכה. השקיפות של הלוחות שעשויים מזכוכית או    פולי קרבונט משפרים את המראה של הבריכה ומשתלבים גם עם הנוף שמסביב.

קירוי בריכה בכפר שמריהו

שדרוג חווית המבקרים באמצעות תוספות

קירוי הבריכה מאפשר לבעלים גם להכניס תוספות למתחם שישדרגו את חווית המבקרים. אחת מהתוספות היא מערכת שתפיק חום ותאפשר לכל אותם מבקרים לרחוץ בבריכה גם בימי החורף הקרים. מערכת החימום יכולה לכלול חימום רצפתי על ידי אספקת חום שתגיע ישירות מתחת למשטח סיפון הבריכה. פעולה זו תיצור את האפשרות של אורחי הבריכה להסתובב במתחם הבריכה כשכפות הרגליים שלהם מחוממות. קיימת גם האפשרות של רכישת מערכת חימום ספוט אשר תחמם אזור מסוים במתחם שבה אורחי המקום יוכלו לשבת ולנוח לאחר הרחצה בבריכה. תוספת נוספת היא מערכת ניקוז ומרזבים שימוקמו על גג מתחם הבריכה וינתבו ביעילות הצטברויות של מים אשר ייפלו על גג מערכת הקירוי אל המקום הרצוי רחוק מאזור מתחם הבריכה. כך ניתן יהיה לשמור על אזור סיפון הבריכה יבש ומסוגר ויימנע את האפשרות של צמיחת אצות שעלולים ליצור חוויה מאוד לא נעימה לאורחי הבריכה ואף לפגוע באיכות מי הבריכה. תוספת חשובה שתשפר את תחושת מבקרי הבריכה היא התקנה של מערכת נעילה.  מערכת זו תשמור על בטיחות האורחים כיוון שכך יהיה ניתן לפקח על כל מי שנכנס אל מתחם הבריכה. תוספת הכרחית היא מערכת האוורור שחייבת להיות מותקנת בכל מתחם בריכת שחייה. בחירה שלא להתקין מערכת אוורור לא תאפשר זרימת אוויר תקינה וכל המתחם יהיה מלא בריח כלור שיימנע מהאורחים ליהנות מזמן השהייה שלכם בבריכה. מערכת האוורור תבטיח זרימת אוויר יעילה בתוך המתחם.

אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.