לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

איך להפיק ארוע יוקרתי בטבע

   

בעבר אירועים יוקרתיים נערכו בעיקר באולמות אירועים סגורים או בגני אירועים מהוקצעים, אך כיום יותר ויותר אירועים נעשים בטבע. לכאורה הטבע הוא ההפך הגמור מיוקרה, וכאשר מדברים על טבע חושבים על לכלוך ועל חוסר סדר, אך בשנים האחרונות יותר ויותר אירועים נעשים בטבע תוך הקפדה על יוקרתיות, נראות וייחודיות. אם השאלה איך להפיק אירוע יוקרתי בטבע מעסיקה אתכם כעת, המאמר הבא מיועד בדיוק עבורכם. ריכזנו את הדברים המרכזיים עליהם יש להקפיד כאשר עורכים אירוע יוקרתי בטבע, כדי שתוכלו לערוך אירוע מושלם במקום טבעי ויפה.

אירוע בטבע

לערוך אירוע בטבע זה לא פשוט כל כך, אבל בהחלט שווה את ההשקעה. כדי שהאירוע ייצא מושלם יש לקחת בחשבון, מלבד הקייטרינג והמוזיקה, גם דברים נוספים כמו מזג האוויר, תאורה, ציוד ועוד. אלה דברים בסיסיים שהיו כמו נעשים מעצמם באולם אירועים, אך כאשר מפיקים אירוע בטבע יש לדאוג להם באופן מיוחד ומכוון.

בטבע אין חשמל

אנחנו מדברים על הפקה של חתונה בטבע, ובטבע, כידוע, השימוש בחשמל עלול להיות בעייתי. אם לא בחרתם בגן אירועים מסודר אלא הלכתם על הכי פראי שיש תצטרכו לדאוג לפתרון לחשמל. הפתרון מגיע בדמות השכרת גנטור, שתאפשר לכם ליהנות מחשמל במהלך האירוע. כמובן שלא חייבים לשכור את הגנרטור, ולעתים משתלם לרכוש אחד. אם אתם מפיקים אירועים באופן קבוע ייתכן שיהיה משתלם יותר למצוא גנרטור למכירה.

קיימים סוגים שונים של גנרטורים ותהיו צריכים להתאים את הגנרטור שלכם לסוג האירוע. אם מדובר באירוע צהריים תהיו זקוקים בעיקר לגנרטור להפעלת מקררים לשתייה. לעומת זאת, אם מדובר באירוע ערב תהיו זקוקים גם לתאורה רבה. אם צריכת החשמל שלכם באירוע כוללת גם שימוש במזגנים תהיו זקוקים למספר גדול יותר של גנרטורים כדי לאפשר פעולה רצופה ותקינה של אמצעי הקירור שבחרתם.

אבל מה עם הרעש?

אחד החסרונות בהפקת חשמל עם גנרטור הוא הרעש. אתם לא רוצים לשמוע את טרטור הגנרטור בדיוק בזמן החופה, נכון? כדי למנוע את הבעיה הזו תוכלו לבחור גנרטור מושתק שיאפשר לכם ליהנות מחשמל תוך השמעת רעש מינימלי.

חשמל בשעת חירום

כאשר מדברים על גנרטורים למכירה ועל גנרטורים להשכרה חשוב לזכור גם את נושא הגיבוי. גם אם קניתם את הגנרטור האמין ביותר, הוא עלול לשבוק חיים לפתע. כדי להימנע מבעיות במקרה כזה כדאי שיהיה לכם גם גנרטור חירום, שיושיע אתכם בעת צרה.

בעת הפקת אירוע בטבע לגנרטור יש חשיבות רבה. יהיה קשה מאוד לקיים את האירוע ללא חשמל מסודר, לכן חשוב להשקיע מחשבה בבחירת גנרטור מתאים. אם אתם זקוקים להשכרת גנרטורים לאירועים, תוכלו להיעזר בצוות המקצועי שלנו בכל שאלה ונושא.

השכרת אוהלים ומזג האוויר

אחד הגורמים המרכזיים בהם תלויה הצלחת האירוע שלכם הוא מזג האוויר. בסופו של דבר, זהו אירוע יוקרתי בטבע, והטבע נתון לחסדו של מזג האוויר. כדי לצמצם את התלות הזו מומלץ להוסיף השכרת אוהל לאירוע והיום קיימים אוהלים שונים בגדלים משתנים שיוכלו לשדרג כל אירוע בטבע. אנחנו לא מדברים על אוהל רגיל של קמפינג, אלא על אוהל גדול המתאים להכיל מספר רב של אנשים.

קניה או השכרה?

תוכלו לחפש אוהל לאירועים למכירה, אך אם זהו אירוע חד פעמי אין סיבה שתרכשו אוהל. במקום לשלם כסף רב על שימוש חד פעמי במוצר, חפשו אוהל לאירועים להשכרה, שיוזיל את העלות ויסיר מכם אחריות. השכרת אוהל אירועים כוללת בדרך כלל גם הקמה וקיפול של האוהל ולעיתים גם את הפעלת הציוד הנלווה.

כמה זה עולה?

כמו בכל הפקה, אתם רוצים מידע גם על השכרת אוהלים לאירועים מחירים, אבל עליכם לדעת שהתמחור אינו פשוט כל כך. המחירים משתנים בהתאם לסוג האוהל ולכמות האוהלים ששכרתם, לדוגמא, ומשתנה נוסף שמשפיע על המחיר הוא מיקום האירוע. אם האירוע מתוכנן להתקיים אי שם בלב המדבר, הבאת האוהל והציוד למקום עשויה להיות יקרה יותר.

גשם גשם משמיים

אוהלים לאירועים בטבע רלוונטיים במיוחד לעונות המעבר בהן מפתה לערוך אירוע בטבע כיוון שמזג האוויר נוח. מצד שני, בעונת המעבר מזג האוויר הפכפך, וגשם עלול פתאום לרדת. לא משנה אם אתם מחפשים אוהלים לאירועים במרכז או בשאר חלקי הארץ, אוהלים יהיו פתרון מעולה למקרה של גשם קל שפתאום ניתך מן השמים.

מצד שני, בעונות המעבר אפשר ליפול גם על יום של חמסין, וביום כזה יהיה צורך באוהל עם מיזוג אוויר. אוהל ממוזג להשכרה הוא למעשה אוהל אירועים רגיל בו מותקן מזגן שמצנן את האוויר שבתוכו. המזגן פועל על בסיס גנרטור תעשייתי או רגיל שיספק חשמל לפעולת המזגן.

איך נבחר אוהל לאירוע?

בבחירת אוהלים לאירועים בטבע יש לקחת בחשבון משתנים שונים. מצד אחד אתם רוצים אוהלים להשכרה בזול, ומצד שני אתם מעוניינים לערוך אירוע יוקרתי. חשוב למצוא נקודת אמצע בין הרצון למחיר זול לבין הצורך באוהל יוקרתי ויפה. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון גם את הגודל של האוהל. אוהל להשכרה לאירועים מגיע במגוון גדלים, ואתם תוכלו לבחור את שמתאים לכם.

נסו לחשוב כמה אורחים יש לכם והאם אתם רוצים לפצל אותם למספר אוהלים או להקים אוהל ענק לאירועים. כדי לעשות בחירות נכונות יותר ולקבל עוד מידע רלוונטי על השכרת אוהלים לאירועים מחיר כדאי ליצור עם היועצים שלנו.

הקיץ כבר לא מחוץ לתחום

פעם הפקת אירוע בטבע בעונת הקיץ הייתה נחלתם של אמיצים בלבד, כאלה שמסתכלים לחום בלבן של העיניים ובוחרים להמשיך בכל זאת. אחרים שהתעקשו על אירועים בטבע עשו זאת בעונות המעבר, בהן בדרך כלל מזג האוויר נעים יחסית. בשנים האחרונות מזגנים ניידים נכנסנו לשימוש נרחב מאוד, מה שמאפשר לקיים אירועים בטבע אפילו במזג אוויר חם יחסית. השכרת מזגן נייד היא כבר לא מדע בדיוני, אלא פעולה אלמנטרית בדרך לקיום אירוע יוקרתי בטבע.

מטבע הדברים, לאירוע יוקרתי, גם אם הוא נערך בטבע, מגיעים בלבוש מכובד. כאשר החום רב, לבוש שכזה עשוי להעיק על האורחים. מזגן נייד להשכרה בצירוף אוהלים להפקות אירועים יאפשרו להפיק אירוע בו החום יהיה נסבל למרות הבגדים המכובדים והחום הגדול ששורר בחוץ.

מכירה או השכרה

כאשר מדברים על מזגנים ניידים בהקשר של הפקת אירועים אין סיבה לקנות אחד. ניתן למצוא השכרת מזגנים ניידים במחירים שונים, וכדאי להיוועץ עם אנשי המקצוע של החברה כדי להתאים נכון את כמות המזגנים והעוצמה שלהם לאופי האירוע ולתנאי מזג האוויר הצפויים.

אירועים בטבע

השכרת אוהלים לאירועים – מחירים

השכרת מזגנים לאירועים באה במקביל להשכרה של אוהלים לאירועים, הרי ברור שאין טעם להפעיל מזגן בטבע ללא אוהל גדול. כדאי להשוות מחירים ולבחור בחברה שמספקת את שני השירותים וכן גנרטור שיאפשר הפעלה של המזגנים. על ידי ריכוז כל הדברים הללו בידי חברה אחת תוכלו לקבל יותר שקט נפשי וסדר בתכנון האירוע שלכם, וכנראה שגם מחיר נמוך יותר.

תהנו!!

אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.