לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

אוהלים להפקת ענק

   

הפקות ענק מתקיימות ברחבי הארץ, בחללים גדולים או תחת כיפת השמיים – הופעות של אומנים, כנסים, אירועים מסחריים ועוד. כדי להגן על המשתתפים והציוד היקר מפגעי מזג האוויר, כדי ליצור אווירה נעימה וממוזגת ולשוות לאירוע נופך מקצועי, יוקרתי ואסתטי אחד הפתרונות הטובים ביותר הוא לקיים את האירוע באוהל. מה נחשב לאוהל ענק? לאילו סוגי אירועים הוא מתאים והאם הוא כולל אפשרויות גמישות וציוד נוסף?

מה נחשב לאוהל ענק?

אוהלים להשכרה מגיעים במידות מגוונות, החל מאוהלים קטנים שיכולים להכיל כ20 איש ועד לאוהלי ענק. כשאומרים אוהל ענק הכוונה היא לאוהל שגודלו לפחות 50 מטרים רבועים. אוהלים אלו מיועדים להפקות ענק, לאירועים רבי משתתפים, בעיקר אירועים מסחריים ועסקיים מסוגים שונים. ישנם גם אוהלי ענק שמתאימים לשימושים בתעשיות כמו בקמעונאות, מפעלים וחקלאות.

ממה עשויים אוהלים להפקת ענק?

אוהלים להפקות, עשויים בדרך כלל מסגרת אלומיניום עם כיסוי PVC. מדובר על חומרים עמידים מאוד שיכולים לעמוד אפילו ברוחות חזקות. סוג נוסף של אוהל ענק הוא אוהל קונסטרוקציה שמתאים יותר לשימושים חצי קבועים. היתרון שלו הוא בכך שהמסגרת עשויה ברזל. בכל אוהל אפשר לשלב רצפה זמנית ליצירת מראה נאה יותר, למעשה ניתן "לרצף" את האוהל בPVC, פרקט ועוד.

אוהלים להופעות

הופעות של אומנים מהארץ או מחו"ל המתקיימות תחת כיפת השמיים דורשות לא פעם מחסה. מכיוון שאלו יכולות להתקיים בכל מקום בו ניתן להכניס מספר גדול של אנשים, אוהל הוא פתרון מצוין. את האוהלים אפשר להקים ולפרק במהירות, כמובן שניתן להתאים אותם למספר המשתתפים הרצוי ואפשר אפילו לשלב מערכת למיזוג אוויר.

אוהלים לכנסים וקונגרסים

כנסים מקצועיים וקונגרסים ניתן לקיים באוהל בכל מקום. את האוהל אפשר להקים כמעט על כל תוואי שטח והוא מגיע בכל גודל שהאירוע דורש. אוהלים המתאימים לכנסים וקונגרסים ניתן גם לשלב עם חלוקה פנימית, עם גזיבואים לעמדות הצגת מוצרים ועוד המון אפשרויות אחרות. אוהל להפקת ענק מתאימים הן מבחינת צורה והן מבחינת גודל לדרישות המדויקות של הפרויקט.

אוהלים לתערוכות

תערוכות, במיוחד מקצועיות, דורשות חלל גדול, מקורה וממוזג עם חלוקה פנימית נבונה. אוהלים להפקת ענק כמו תערוכה מקצועית חייבים קודם כל להיות מתאימים מבחינת גודל וצורה אך גם לדרישות שירותי הכבאות וההצלה, לעמוד בתנאים היכולים להכיל כמות גדולה של ציוד (לפעמים רגיש) ואנשים. עבור תערוכות מקצועיות ניתן לשכור אוהל ענק בשילוב חלוקה פנימית של החלל, ציוד נלווה כמו גזיבואים, ריהוט, מערכות מיזוג אוויר ועוד אפשרויות רבות אחרות.

אוהלים לאירועי חברה

אוהלים להפקת ענק כמו אירוע חברה עבור חברות גדולות הן פתרון מצוין שמאפשר לקיים את האירוע במיקום שנוח לכל העובדים. חברות גדולות במיוחד, כאלו שמחזיקות סניפים מרובים, חברות העורכות אירוע בינלאומי וכד' יכולות לקיים אותו בכל מקום כמעט. אוהל למטרה זו ניתן למתג עם צבעי החברה ולוגו, גודלו מותאם מראש לצרכי ההפקה ובהחלט ניתן לשלב בו חלוקה פנימית חכמה של החלל כדי לכלול אזור להתארגנות למשל עבור קייטרינג, צוותי בידור וכד'.

אוהלים להפקת ענק פרטית

עבור מי שרוצה לערוך אירוע פרטי בסדר גודל של מאות או אלפי מוזמנים עשוי להתקשות למצוא אולם אירועים מתאים. אוהלים להפקת ענק פרטית הם בהחלט אפשרות טובה לקיום אירוע כמו חתונה למשל בכל מקום שהזוג רוצה. אוהלים אלו יכולים להיות פשוטים מבחינת עיצוב או יוקרתיים במיוחד ולשלב גם חופה, חלוקה פנימית עבור קייטרינג, מערכות מיזוג אוויר, חדר חתן- כלה ולמעשה כל דרישת אחרת מן האירוע.

אוהל בקיסריה
אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.