לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

אוהל לאירוע ספורט

   

אוהלים משמשים למגוון מטרות וצרכים החל מאירועים פרטיים ועד לאירועי ענק כמו הופעות, כנסים והתארגנויות פוליטיות. בנוסף לאלו, אוהלים משמשים גם לקיום אירועי ספורט שונים. מה היתרונות של אוהל לאירוע ספורט? לאילו סוגי אירועי ספורט מתאים לשכור אוהל ולמה חשוב לשים לב כשמחפשים אוהל לאירוע כזה?

לאילו סוגי אירועי ספורט מתאים לשכור אוהל?

אוהל לאירוע ספורט יכול לשמש כמעט עבור כל סוג של אירוע ספורטיבי, למשל:
• אוהל לקירוי בריכות – השימוש הקלאסי של אוהלים גדולים הוא לקירוי בריכות שחייה בחורף עבור אימוני נבחרות שחיה, לתחרויות וכדומה. בריכות אולימפיות או חצי אולימפיות לרוב אינן מקורות, קירוי הבריכה בצורה נכונה בחורף מאפשר לנבחרת הספורט להמשיך ולהשתמש בה בכל עונות השנה. הקירוי יכול (וצריך) לכלול גם חימום.
• קירוי מגרשי ספורט – ניתן לכסות כמעט כל גודל של מגרש ספורט באוהל גדול. האוהלים היום מגיעים בגדלים עצומים וצורתם המלבנית מתאימה באופן טבעי לזו של מגרשי ספורט.
• קיום תחרויות בספורט מגע – אוהל לקיום תחרות ספורט מגע יכלול לא רק קירוי אלא גם רצפה בהתאם לדרישות התחרות.
מעבר לאירועי הספורט הנ"ל, כמובן שאפשר לשכור אוהל לכל סוג של אירוע ספורטיבי. חברת השכרת אוהלים מקצועית תדע להתאים את גודל האוהל עבור המשתתפים, שטח קיום האירוע עצמו וכמובן עבור צופים בספורט. בנוסף, ניתן לחלק את האוהל בחלוקה פנימים ליצירת אזורי התארגנות לנבחרות ומתחרים, חדרי הלבשה, אזור קייטרינג, אזורים תפעוליים ועוד.

מה היתרונות של קיום אירוע ספורט באוהל?

קיום אירוע ספורט באוהל הוא רעיון מצוין ממגוון סיבות, למשל:
• ניידות – היתרון הגדול ביותר של אוהלים לאומת מבנים קבועים הוא האפשרות להקים אותם בכל מקום כמעט כך שאין הגבלה על האזור בו ניתן לקיים את האירוע.
• גמישות – אוהל מאפשר גמישות לנבחרות ספורט. במקום מבנה קבוע במיקום אחד, הנבחרת יכולה לנוע מאזור לאזור כולל כל הדרוש לה ולקיים אירועי ספורט בכל מקום. בנוסף, אוהל מאפשר לבחור בין קיום אימונים ותחרויות באוויר הפתוח או בקירוי מלא, סגירה ופתיחת של אוהל אינה מורכבת.
• אין תלות במזג האוויר – שלא כמו אירועי ספורט באוויר הפתוח, אוהל מאפשר לקיים את האירוע בכל עונות השנה תחת כל תנאי מזג האוויר. לאוהל ניתן ואף רצוי להוסיף מערכת מיזוג אוויר, פטריות חימום, מאווררים ועוד לשמירה על טמפרטורה ולחות אופטימלית.
• חיסכון כלכלי – שכירת או רכישת מבנה קבוע לקיום אירועי ספורט, עבור מועדון ספורט או נבחרת היא הוצאה כלכלית לא קטנה. מעבר לדמי הרכישה או השכירות נדרשת תחזוקה של המקום, תשלום מיסים ועוד. אוהל לא דורש תשלומים נוספים מעבר להשכרה שלו כך שמדובר על חיסכון לא קטן.
• מקוריות – כשמדובר על אירועי ספורט לילדים ונוער אחת המטרות היא לעניין אותם בספורט עצמו. השכרת אוהל ממותג או אוהל מיוחד יכולה להשתלב נהדר בתוך המאמץ הזה.

אוהל לאירועי ספורט קבועים

בנוסף לאוהלים ניידים ניתן לשכור (או לרכוש) אוהל קבוע. אלו אוהלים בעלי מסגרת מתכת חזקה במיוחד, בכיסוי PVC או לוחות קשיחים. אוהלים אלו למעשה משמשים כמבנים לכל דבר ועניין וניתן להקים אותם כמעט בכל מקום (ישנם סוגי אוהלים המיועדים אפילו להקמה בתוואי שטח משתנה). היתרון הגדול של אוהלים אלו הוא היכולת להקים מועדון ספורט, שטח אימונים, אזור התכנסות וכדומה קבוע, ממש כמו בתוך מבנה בטון. אוהלים אלו משמשים גם חדרי כושר, כמועדוני ספורט, עבור נבחרות ספורט שונות כאזור התכנסות, כחדרי הלבשה, לאחסון ציוד ועוד. דגמים גדולים במיוחד יכולים להחליף למעשה את הצורך במבנה בטון שכן ניתן לחלק אותם בחלוקה פנימית, לשלב מערכת תאורה ומיזוג אוויר ואפילו מים זורמים וחדרי שירותים במידת הצורך.

למה עוד משמשים אוהלים גדולים להשכרה?

בנוסף לאירועי ספורט, אוהלים גדולים להשכרה משמשים למגוון גדול של מטרות. היתרונות של האוהלים הם ביכולת הניידות שלהם, האופציה לשכור אוהלך לתקופה קצרה או אוהל קבוע באיכות גבוהה המשמש כמבנה לכל דבר. אוהלים גדולים במיוחד היכולים להכיל מאות משתתפים משמשים כמובן לאירועי ענק, עבור אוהל לצוות הפקה, אוהל לקירוי בריכות שחיה, אוהלים לאירועים פרטיים כמו חתונות, כנסים והתאספויות שונות. ניתן לשכור אוהל גדול בשילוב ציוד נלווה כמו במות ופודיום, כיסאות ושולחנות ומערכת מיזוג אוויר וכך להפוך את האוהל לנעים לשהייה לכל האורחים. אוהלים להשכרה הם פתרון מצוין הן לאירועי ספורט והן לאירועים רבים ושונים – פרטיים ועסקיים.

השכרת אוהל לאירוע

למה חשוב לשים לב כשמחפשים אוהל לאירוע ספורט?

הדבר החשוב ביותר הוא התאמה של האוהל הן מבחינת מבנה והן מבחינת גודל לאופי האירוע. חברת השכרת אוהלים מקצועית תדע לעשות בדיוק את זה. בהתאם לצרכי האירוע, החברה תתאים את האוהל הנכון, תייעץ לגבי חלוקה פנימית במידת הצורך, תספק ציוד משלים כמו מערכות מיזוג אוויר, פודיום לזוכים, במה ועוד. איכות האוהל והקמה נכונה שלו גם הם חשובים כמובן כדי לשמור על בטיחות משתתפי האירוע. חברות וותיקות ומקצועיות מחזיקות בצוות קבוע שיודע בדיוק כיצד יש להקים את האוהל וכמובן גם לפרק אותו בסיום האירוע בצורה בטיחותית, מהירה ומסודרת מבלי להשאיר אחריהם זכר לאוהל.

אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.