לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

אוהל בדואי להשכרה

   

מי שעורך אירוע פרטי או עסקי ומחפש לוקיישן מעניין יכול לבחור באוהל בחיק הטבע, בפארק או אפילו בים ולעשות אירוע מעניין באווירה ייחודית. מי שרוצה להפוך את האירוע למעניין עוד יותר יכול לבחור באוהל בדואי-  צבעוני, אותנטי ובאווירה קלילה ונעימה. איך נראה אוהל בדואי? מה מיוחד בו ולמה חשוב לשים לב כשמחפשים אוהל בדואי להשכרה?

איך נראה אוהל בדואי?

אוהל בדואי הוא אוהל שמוקם על יתדות גבוהים עם מראה ייחודי. את היתדות מכסה יריעת בד (או ניילון דמוי בד, לפי העיצוב הרצוי). בדרך כלל אוהלים בדואים מתאפיינים בצבעוניות ומראה אתני. בתוך האוהל משלבים פינות ישיבה נמוכות, מחצלות, כריות ישיבה ופופים. הישיבה היא נמוכה בדומה לאוהל בדואי מקורי. האוהל יכול להיות פתוח מצדדיו או סגור לפי רצון המזמין וסוג האוהל.

מה ההבדל בין אוהל בדואי לאוהלים אחרים?

ההבדל הגדול בין אוהל בדואי לאוהלים אחרים היא צורת האוהל והמראה שלו. אוהלים להשכרה בדרך כלל מגיעים בגדלים סטנדרטיים ובצורת מלבן. הם מורכבים על שלדה ומכוסים PVC או בד. אוהלים בדואיים לאומת זאת הם בדרך כלל מרובעים או עגולים, הם מורכבים על מוטות גבוהים והבד נמתח על המוטות מה שיוצר מראה של אוהל שנטי מיוחד. בנוסף, האוהלים הבדואיים ניתן להרכיב בכל שטח כולל על חול ואדמה. הבדל נוסף הוא באווירה של האירוע. האוהל הבדואי מעניק תחושה קלילה, אותנטית ומזמינה מאוד.

למה משמש אוהל בדואי?

לאוהל בדואי שימושים רבים, למשל:

  • לאירועים באווירה קלילה – במקום לשכור אולם אירועים או אוהל לבן לאירוע, אפשר להשתמש באוהל בדואי. את האוהל ניתן לתכנן גם בגדלים לא סטנדרטיים שיכולים להכיל מספר רב של משתתפים. אירועים כמו חתונות בסטייל בוהו שיק או שנטי, בר-בת מצווה בחיק הטבע, מסיבות גיוס/שחרור, חינה, אירועים משפחתיים, אירועי חברה וערבי צוות ועוד מקבלים אווירה מיוחדת כשהם נערכים באוהל בדואי.
  • אוהל בדואי להשכרה עבור מטיילים – קבוצות של מטיילים שמתכננות מסלול ארוך כולל לינה או מנוחה יכולות לשכור אוהל בדואי שימתין להן בנקודה מוסכמת מראש.
  • לקמפינג – קמפינג של כמה משפחות יחד, משפחה גדולה שיוצאת למספר ימי קמפינג וכדומה. אוהל בדואי מושלם למטרה הזאת כי קל להרכיב אותו באתרי קמפינג, הוא נוח מאוד לשימוש, אפשר להכניס לתוכו מספר גדול של אנשים וציוד.

בתוך האוהל הבדואי אפשר לשלב גם תאורה וחיבור לחשמל ללא קושי, ציוד כמו כיסאות ושולחנות, ציוד להכנת אוכל, אזורי שינה ועוד המון אפשרויות נוספות.

האם כדאי לשכור את האוהל או לרכוש אותו?

רוב מי שמחפש אוהל בדואי זקוק לו לאירועי חד פעמי או לתקופה קצרה. כמובן שניתן לרכוש אוהל בדואי לשימושים עתידיים אך אם מדובר על אירוע חד פעמי השכרה עדיפה. חברת השכרת אוהלים יכולה כמובן גם להקים את האוהל וגם לפרק אותו בסיום השימוש ולחסוך למשכיר את הטרחה וההתעסקות הללו.

למה חשוב לשים לב לפני ששוכרים אוהל בדואי?

למרות שאוהל בדואי נראה כמו מבנה קליל הוא דורש הרכבה נכונה, במיוחד אם הוא מיועד לשימוש ממושך של כמה ימים. לכן לפני ששוכרים אוהל, חשוב לבדוק אם החברה המספקת אותו מחזיקה בצוות מקצועי שיכול להקים את האוהל. אם האזור בו האוהל יוקם חשוף לרוחות או גשמים כדאי להתייעץ לגבי סוג הבד וסוג המסגרת ממנה האוהל יורכב כדי לוודא שהוא אכן מתאים לאזור לו הוא מיועד. בנוסף, כדאי לבחור בחברה לה מלאי אוהלים גדול ולהזמין מראש כדי לוודא שביום האירוע אכן יהיה אוהל מוכן לפי כל הדרישות.

אוהל בדואי
תמונה להמחשה
אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.