לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

השכרת אוהל זמני

   

אוהלים הם פתרון מצוין למצבים בהם נדרש מבנה זמני, קל ונוח להקמה ופירוק. אוהל זמני יכול לשמש הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי, החל מבחצר של בית פרטי ועד למבני תעשייה מרשימים בגודלם.

למה משמש אוהל זמני?

לאוהלים זמניים יש לא מעט שימושים אפשריים, למשל:

  • אהל לאירועים – כל מי שרוצה לערוך אירוע תחת כיפת השמיים יוכל לשכור אוהל. אפשר למצוא אוהלים במגוון סגנונות וצבעים, אוהלים יוקרתיים, אוהלים שקופים ועוד שיכולים להתאים לכל סגנון של אירוע.
  • אוהלים לאירועים עסקיים – החל מאירועי חברה קטנים ועד לקונגרסים הדורשים חללי ענק אוהל זמני הוא פתרון מצוין.
  • אוהלים לתעשייה ומסחר – בתעשייה ומסחר אוהלים משמשים כמחסנים, כאזורי התארגנות, כמשרדים זמניים, האנגרים, להגדלת שטחי מסחר בחנויות ועוד.
  • קירוי בריכות ומגרשי ספורט – בעונת החורף ניתן לקרות בריכות שחייה ומגרשי ספורט וכך להשמיש אותם לכל השנה.
  • שימושים נוספים כוללים אוהלים למגורים זמניים, לבתי חולים שדה, לנופש (למשל אוהל בדואי או אוהל לגלמפינג) ועוד המון אפשרויות רבות ומגוונות.

האם אוהל זמני אטום למים? נעים לשהייה בקיץ?

אוהלים להשכרה מגיעים במספר דגמים וסוגים. ניתן למצוא אוהלים האטומים לחלוטין למים, עמידים בפני רוחות ובעלי פתחים כך שהם אינם אטומים לכניסת אוויר בקיץ. בנוסף, בתוך אוהל אפשר לשלב מערכות חימום או קירור כולל תנורי חימום, מאווררים ואפיל מזגנים ניידים. תכנון נכון של מיקום יחידות מיזוג האוויר בתוך האוהל ויכולת התפוקה שלהם תבטיח שלמרות מזג אוויר קר או חם במיוחד, פנים האוהל יהיה נעים ונוח לשהייה.

מה היתרונות של אוהל זמני?

היתרון הגדול ביותר של אוהל זמני היא העובדה שהוא אכן זמני. ניתן להרכיב אותו לפי הצורך, בכל מקום שבו הוא נדרש. אוהל אפשר להקים כמעט על כל תוואי של שטח, על בטון, רצפות או אדמה בהתאם לסוג האוהל. הוא ניתן להקמה במהירות, שלא כמו מבנים אחרים ובדרך כלל גם לא ידרוש אישורים מהרשות המקומית שכן לא מדובר על מבנה קבוע.

איך מרכיבים ומפרקים אוהל זמני?

הרכבת אוהל קטן לצרכים ביתיים כמו למשל אוהל אבלים או אוהל קטן המשמש כמחסן זמני או כחיפוי זמני היא פעולה מהירה ולא מורכבת. כמובן שיש צורך בכישורים טכניים וציוד מתאים, מספר אנשים לביצוע המשימה ויכולות תכנון בסיסיות לפחות. עבור אוהלים אלו, מי שעומד בקריטריונים הנ"ל ככל הנראה יוכל להרכיב את האוהל ללא עזרה מקצועית. מה שנדרש הוא הכנת השטח עליו יוקם האוהל, הרכבת המסגרת והלבשת הקירוי של האוהל עליה. הדבר דומה להרכבת סוכה. אך ככל שהאוהל גדול יותר והמבנה שלו מורכב יותר כך יש צורך ביכולות טכניות גבוהות יותר, ציוד הרכבה וצוות גדול יותר (אוהל גדול יכול להיות כבד מאוד, רק הרמה שלו דורשת יותר מאדם אחד). במקרים אלו, מי ששוכר אוהל רצוי שיוודא שהוא מגיע עם שירות הרכבה ופירוק.

מה ההבדל בין אוהל זמני לאוהל קבוע?

אוהלים יכולים לשמש למטרות זמניות רבות ושונות אך ניתן להשתמש בהם גם כמבנה קבוע או חצי קבוע. דוגמא מצוינת לכך הם אוהלי קונסטרוקציה בעלי מסגרת פלדה. אוהלים אלו יכולים לשמש כמבנה לכל דבר ועניין למשל בענף החקלאות, בקמעונאות ובתעשייה. ניתן להקים אוהלים מסוג זה כמעט בכל גודל וכל צורה. מדובר על אוהלים עמידים במיוחד בעלי קירוי קשיח או PVC דק שיכולים לעמוד במקומם שנים עם תחזוקה מינימלית. אוהלים אלו חייבים תכנון והקמה מקצועיים על ידי חברה המתמחה בתחום האוהלים ויכולה לספק פתרונות נכונים לדרישות הלקוח.

אוהל בגדרה
אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.