לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

כל הציוד שצריך להפקת אירוע גדול – הרשימה המלאה

   

הפקה של אירוע גדול היא עסק מורכב לכל הדעות – ככל האירוע מתוכנן להכיל יותר משתתפים כך הלוגיסטיקה מאחוריו גדלה והופכת יותר ויותר מסובכת. בין אם אתם עוסקים בהפקת אירועים או פשוט מתכננים אירוע גדול (למשל חתונה עם מאות אורחים) חלק בלתי נפרד מההתארגנות היא השכרת ציוד לאירועים. לא בטוחים איזה ציוד כדאי לבדוק? מה צריך כדי לארגן אירוע גדול? לנוחיותכם, ריכזנו עבורכם את הרשימה המלאה של כל מה שצריך כדי להפיק אירוע גדול החל מהבמה ועד המפית.

ציוד בסיסי לאירוע גדול

אוהלים לאירועים והצללה

אוהל לאירוע משמש למספר מטרות החל מגידור שטח לקיום האירוע ועד ליצירת מיני מתחמים בתוך אירוע גדול. ישנם מספר סוגי אוהלים לאירועים כשלכל אוהל המטרה שלו:

  • אוהלים פתוחים – משמשים בעיקר להצללה, מכונים גם אוהלי שנטי. אוהלים אלו בנויים ממוטות וכיסוי עליון העשוי בד PVC בדרך כלל. את האוהלים הללו ניתן לבנות כמעט בכל גודל וכל קונסטלציה.
  • אוהלים סגורים – בנויים על מסגרת אלומיניום ומכוסים או יריעות PVC (אטומות או שקופות או שילוב שלהם) או לוחות דמויי זכוכית היוצרים מראה מהודר יותר (כמו חדר). באוהלים אלו ניתן לערוך אירועים רבי משתתפים בכל עונות השנה בשילוב מערכות מיזוג אוויר.
  • אוהלים מתנפחים – עשויים במגוון צורות וגדלים, קלים להקמה ולפירוק וניתן להזמין אותם גם בעיצוב אישי.

במות להשכרה

עבור אירועים כמו כנסים, הופעות וכל אירוע בו נדרשת במה להגבהה ניתן להשכיר במות לאירועים. שני הסוגים הנפוצים הם במות פודיום ולאיירים. הפודיום הוא משטח מוגבה המשמש לכל מטרה כמו יצירת במה לנאומים והופעות, תצוגות אופנה, שבילים ומעברים וכדומה. במות פודיום משמשות ליצירת בסיס למבני תצוגה וליצירת בנקטים. הסוג השני הוא במות לאיירים עשויות קונסטרוקציה חזקה יותר מבמות הפודיום ומשמשות לנשית משקל גבוה יותר. סוג זה של במה מתאים למשל להופעות ענק.

גדרות ומחסומים

באירועים רבי משתתפים לא ניתן להימנע מהשכרת גדרות ומחסומים. ראשית, אם מדובר באירוע המתקיים בחוץ יש לגדר את כל מתחם האירוע בגדר עמידה ורציפה שלא תאפשר מעבר של אנשים פנימה שאינם שייכים לאירוע. כמו כן, בתוך מתחם האירוע, הגדרות משמשות ליצירת מתחמי התארגנות לצוותי בידור, קייטרינג וכדומה, ליצירת אזורים לאנשי צוות בלבד, להכוונת קהל, לעמדת בידוק בטחוני, לעמדת כרטיסים (מחסום חבל בעיקר) ועוד.

ציוד חשמלי לאירוע גדול

גנרטורים

אם אתם מקיימים אירוע גדול במקום בו אין לכם גישה לנקודות חשמל, הפתרון הפשוט ביותר הוא שימוש בגנרטור. גנרטורים להשכרה מגיעים במספר גדלים החל מגנרטור קטן היכול לשמש להפעלת מקרר ותנור בעמדת אוכל למשל ועד לגנרטורי ענק שיכולים להפעיל מספר מערכות חשמליות בו זמנית. כיום, אפשר למצוא דגמי גנרטורים שקטים במיוחד שלא מפריעים כלל לקיום האירוע.

תאורה והגברה

אם מדובר באירוע הכולל הופעה או נאומים על במה, השמעת מוסיקה או מערכת כריזה הרי שיש לכם צורך בהגברה לאירוע שלכם. הגברה כוללת מערכות סאונד וניתן לשלב בה כמובן גם תאורת במה. בנוסף, אם האירוע יתקיים מעבר לשעות החשיכה תוכלו לשכור גם תאורה כללית לאירוע החל מפרוז'קטורים ענקיים להארת שטח גדול לעד לתאורת ספוט עדינה ליצירת אווירה במקום או בפינות קטנות ואינטימיות.

ציוד למיזוג אוויר וחימום

קיום אירוע מחוץ לאולם סגור מחייב בדרך כלל מיזוג אוויר ברמה כלשהי. אם מדובר באירוע גדול בקיץ בו ריבוי משתתפים בתוך מתחם סגור הרי שחובה ממש להוסיף מערכת קירור. ניתן להשכיר מערכת קירור גדולה המסוגלת למזג אוהל בכל גודל. המערכת יכולה להתחבר לנקודת חשמל או לפעול על גנרטור כך שאין הגבלה להיכן ניתן למקם את האירוע. בחורף, במידה ואנו רוצים לוודא שלאורחים באירוע לא יהיה קר במתחם ניתן לשכור פטריות חימום או מערכת מיזוג. פטריות החימום פועלות על בלון גז וניתן למקם אותן בכל מקום ללא צורך לא בחיבור לחשמל ולא בגנרטור כלל.

ציוד לישיבה ושולחנות

שולחנות וכיסאות

כמעט בכל אירוע יש צורך בשולחנות וכיסאות החל מאירועים כמו חתונות וכנסים ועד לפסטיבלים ואירועים בחיק הטבע. שולחנות וכיסאות להשכרה מגיעים מגוון גדול של עיצובים וצבעים וניתן להתאים אותם בצורה מדויקת מאוד לאופי האירוע. בדרך כלל, שולחנות וכיסאות לאירועים עשויים פלסטיק קשיח ועמיד אך ניתן למצוא במידת הצורך גם שולחנות וכיסאות מעץ ליצירת מראה קלאסי יותר. ניתן לשכור כיסאות לישיבה מול השולחן (כמו במסעדה למשל) או כיסאות נמוכים יותר הדומים לכיסאות חוף לאירועים פחות רשמיים.

פינות ישיבה וריהוט גן

מעבר לשולחנות והכיסאות הסטנדרטיים, בהתאם לאופי האירוע ישנה אפשרות של השכרת פינות ישיבה מלאות כולל ריפוד, כריות, פופים וכדומה. פינות הישיבה עשויות בדרך כלל מעץ, מלוות בריפוד נעים לישיבה וכריות ליצירת אווירה ולנוחות הישיבה. ניתן למצוא פינות ישיבה יוקרתיות במראה וגם פינות שנטי פחות רשמיות.

ציוד להפקת אירוע גדול

בית שימוש נייד

באירועים המתרחשים בחיק הטבע, בחוף הים או בכל מקום בו אין גישה מסודרת לבית שימוש או במקומות בהם ישנו חשש שהמתקנים הקיימים לא יספיקו לריבוי המשתתפים, מומלץ לשכור בית שימוש נייד. ניתן לשכור שירותים ניידים להקמה כמעט בכל מקום. אין צורך בחיבור למים ותשתיות כלשהן.

ציוד "קטן" לאירוע גדול

בנוסף לכל רשימת הציוד שהזכרנו עד עכשיו, לאירועים גדולים לפעמים צריך גם ציוד "קטן". למה הכוונה? למשל צלחות, כוסות וסכו"ם, ציוד לבר או לפינת קפה, מפיות, מפות, סידורי פרחים, בלונים, קישוטים ועוד המון אפשרויות אחרות. הציוד הקטן לא פחות חשוב וכדי להפיק אירוע גדול בהצלחה אל לנו לשכוח אותו. אם מדובר באירוע ממותג (למשל אירוע חברה את השקת מוצר כלשהו) מומלץ למתג את הציוד הקטן כדי ליצור תחושת האחדה ולהמשיך את המיתוג של העסק לכל אורך האירוע החל מהבמה ועד המפית.

אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.