לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

אירוע חברה מפתיע לכל המשפחה בבריכה מקורה בחורף

   

כל מי שאי פעם היה באירוע חברה יודע שהם יכולים להיות אירוע מעיקים משהו, בטח אם מדובר על אירוע שכולל משפחות. רובם נראים בדיוק אותו הדבר ולא משתנים משנה לשנה – אותו אוכל, שניים-שלושה מקומות קבועים, כמובן שאותם משתתפים, אותה מוסיקה ודי אותו סגנון. הילדים נהנים (בעיקר מלעשות את אותו הדבר שהם עושים תמיד בכל מקום) וההורים בעיקר – יושבים, קצת מקשקשים ומחכים שהאירוע יסתיים. אולי יש הפעלה או שתיים, קצת קייטרינג וזה בערך ובכן… זהו.

מידי פעם יש אירועים שמצליחים להפתיע

בדיוק באירוע כזה היינו השנה – מסיבת בריכה מקורה בחורף

השקעה באירועי חברה בהחלט עלתה מדרגה בשנים האחרונות אבל כאמור, הרוב די הולכים לפי אותו פורמט. מידי פעם יש מסיבות בריכה, בעיקר בבתים פרטיים אבל במסיבת בריכה גדולה בחורף עוד לא היינו. האמת היא שקצת חששתי כי בכל זאת חורף, גם הכרתי את הבריכה המודברת ואני יודעת שהיא לא מקורה בחורף באופן קבוע. המארגנים הרגיעו והבטיחו שיהיה לילדים נעים וחמים ושהם השקיעו בציוד מלא לאירוע הזה ואין שום בעיה גם אם ירד גשם באותו יום.

מפה לשם, אחרי שדיברנו עם כמה עובדים אחרים שתכננו להגיע עם הילדים נראה שכולם באותה דעה  – נלך לאירוע, נראה אם הכל תקין ואין בעיה ומקסימום לא ניתן לילדים להיכנס למים. לא אידאלי אבל לא נורא בכלל. הסברתי לזאטוטה שלי את העניין וסיכמנו שאם קר מידי בבריכה אז נאכל עוגה, נשמח ונחגוג אבל לא נכנס למים.

כמובן שביום המסיבה מזג האוויר היה קריר ואפילו ירד גשם מידי פעם, לא בדיוק יום אידיאלי למסיבת בריכה אבל הקטנה רצתה מאוד ללכת, ההתרגשות גדולה ואין ספק שזאת תהיה מסיבה מושקעת אז החלטתו סופית ללכת. ציפיתי לקירוי בריכה קטן ואולי עוד אזור התארגנות לילדים עם חימום כלשהו. בכנות, לא חשבתי שנוכל להיכנס למים. למרבה ההפתעה שלי טעיתי בגדול. הבריכה הייתה מקורה באוהל ענק שכיסה לא רק את הבריכה עצמה אלא גם שטח נוסף שהכיל כיסאות בריכה ופינות ישיבה, אזורי הפעלה לילדים ושולחנות קייטרינג.

לא רק בריכה מקורה ומחוממת – כאן חשבו על כל הפרטים הקטנים

מה שהפתיע אותי יותר מכל דבר אחר היה כמה נעים בתוך המתחם המקורה. מערכת מיזוג אוויר ופטריות חימום בהחלט עשו את כל פנים האוהל נעים מאוד. למרות שבחוץ היה קר וירד גשם בפנים לא הרגשנו בכלל את החורף. החמימות של האוויר בשילוב חימום מי הבריכה אפשרו לנו היכנס למים ולא לקפוא מקור כשיצאנו, באמת שהיה מאוד נעים ואפילו מספיק חמים לילדים קטנים. בנוסף, ההשקעה בציוד מקיף באירוע הורגשה היטב כולל פינות הישיבה הנוחות, כיסאות חוף וכיסאות פלסטיק וגם אזור "יבש" עבור מי שלא מעוניין להיכנס למים שכלל ספות ישיבה נוחות, שולחנות וכיסאות.

מה שעשה את האירוע היה ללא ספק המחשבה על כל הפרטים הגדולים והקטנים, מן הסתם העובדה שהבריכה הייתה מחוממת ומקורה עם מערכת חימום עוצמתית הייתה חובה. אבל, גם המחשבה על פרטים קטנים יותר. למשל גידור בגדרות אטומים ליצירת חדרי הלבשה מחוממים (פטריות חימום עזרו מאוד כאן), אזור ביניים בין הכניסה לאוהל עצמו לבין הבחוץ שאפשר לצאת ולהיכנס מבלי להפריע לחימום, מחסום גבוה בכניסה שלא אפשר לילדים קטנים לצאת בלי שישימו לב ועוד. שלא כמו אירועים קודמים, כאן הושקעה מחשבה גם על נוחות התנועה של המשתתפים במתחם ומניעת התקהלות שעלולה להפריע למהלך התקין של האירוע. הדוגמה הטובה ביותר היא שימוש במחסומי חבלים (כמו בתור לבנק למשל) מול עמדות הקייטרינג. כך כולם עמדו בתור מסודר תוך שמירת מרחק נעים אחד מהשני (מאוד חשוב במיוחד כשיש כל כך הרבה ילדים חברי סבלנות שרק רוצים להגיע לאוכל).

קירוי בריכת שחייה

כאמור, הארגון של האירוע היה מוצלח מאוד אבל אין ספק שההחלטה הטובה ביותר שנעשתה כאן הייתה לקיים אותו בבריכה המקורה מלכתחילה. היה בזה משהו מפתיע ומאוד ונעים גם למבוגרים וגם לילדים – האפשרות להגיע לבריכה בחורף, לשחות במים וליהנות מסוג של קיץ לכמה שעות כשגם יורד על גג האוהל הייתה מאוד נחמדה לכולם. אני חייבת לציין גם שהאוהל עצמו היה נקי, מסודר, נראה עמיד (לא חששתי שהרוח בחוץ תעיף אותו ותשאיר את כולנו בבגדי ים בגשם) ונראה שהושקע מאמץ להקים אותו בצורה שתכיל בדיוק את מה שהמארגנים רצו שיכיל. הכל נראה כאילו האוהל עמד שם מאז ומעולם (למרות שאני יודעת שהבריכה הזו בדרך כלל לא מקורה בחורף), מוכן לקבל את מי שהגיע למתחם האירוע.

אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.