לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

אוהל לירידים וכנסים

   

השכרה של אוהלים לירידים או לכנסים מהווה פתרון שיכול לתת מענה לבעלי חברות שמעוניינים לשנות אווירה ולערוך אירוע מחוץ לבניין המשרדים אליו העובדים מגיעים מדי יום. חברות המציעות השכרת אוהלים לאירועים יכולים לסייע בתכנון וארגון האירוע ולהציע שילוב של מגוון רעיונות שיהפכו את אירוע החברה למוצלח. אוהלים להשכרה מאפשרים גם למארגני היריד או הכנס לערוך את האירוע היכן שירצו מבלי להתחשב בתנאי מזג האוויר כיוון שניתן לבחור באוהל שמותאם לימי החורף הקרים או בהשכרה של אוהל עם אלמנטים נוספים שיקררו את האורחים בימי הקיץ החמים.

מתאים לכל מזג אוויר ומספק פרטיות

אירועי חברה וכנסים לרוב נערכים בחודשים שבהם מזג האוויר יותר נוח ונעים אך כאשר עולה הצורך בארגון כנס או יריד בחודשים דווקא יותר חמים או במזג אוויר חורפי, יש להיערך לכך בהתאם עם כל הציוד הנדרש. באמצעות השכרת אוהלים לירידים וכנסים, ניתן להגן על האורחים מפני השמש הקופחת או דווקא הגשמים החזקים. השכרת אוהלים מאפשרת גם לבעלי האירוע לשמור על אינטימיות ופרטיות תוך שימוש בפתרון פשוט שחברת ההשכרת מציעה והוא השכרה של דפנות ודלתות שיתווספו לאוהל. כך תימנע האפשרות של מבקרים שלא קשורים לאירוע מלהגיע ולהשתתף בו ואף לדעת מה מתרחש בזמן האירוע. 

למה משמש האוהל?

כאשר שוכרים אוהל מחברת להשכרת אוהלים לאירועים, ישנם לא מעט סוגים שמהם ניתן לבחור. אופי האוהל וגודלו יהיה בהתאם לסוג האירוע שמבקשים לערוך, המקום שבו מתכננים להקים את האוהל, הקרקע עליה האוהל יונח ופרמטרים נוספים. מגוון הצורות והגדלים של האוהלים מאפשרים למי שעורך את הכנס או היריד לתכנן את האירוע באופן ייחודי ובהתאם לכך לבחור במספר האוהלים שיידרשו. היכולת לשכור מספר אוהלים בגדלים שונים מאפשרת לחלק את האירוע לכמה אזורים ולארגן פעילויות שונות בכל אוהל עבור המשתתפים. כאשר מדובר ביריד למשל, אוהל אחד יכול לשמש לדוכנים, בעוד שאוהל אחר יכיל כסאות ושולחנות ויהיה המקום שבו ירוכז מתחם האוכל. אוהל נוסף יכול לשמש כמקום בידור שבו ניתן להרכיב במה, להניח ציוד צילום ואף ליצור מרחב שבו המשתתפים יוכלו לרקוד. אין ספק שניתן לערוך אירוע חברה בתוך המשרדים, אך שינוי אווירה ויציאה אל מחוץ לכותלי המשרד בוודאי יתקבל בברכה אצל מרבית העובדים גם כאשר מדובר בכנס שנערך לטובת שיווק החברה וכניסה של לקוחות חדשים. השכרת האוהלים איננה מוגבלת בזמן ולכן, בניגוד לאולם אירועים סגור שבעליו לרוב מתנה את פתיחת המקום למספר שעות בודדות, האוהלים ישמשו את בעלי האירוע לכל אורך האירוע ללא חשש מהצורך לסיים את האירוע על מנת לעמוד בלוח זמנים שמוכתב על ידי גורם חיצוני.

התאמה מושלמת לכל צורך

אנשים לרוב מאוד מופתעים כאשר הם פונים לחברת השכרת אוהלים ומגלים את מגוון האפשרויות העומדות בפניהם. בין אם מדובר בהשכרה של אוהל למטרת כנס, יריד או כל אירוע אחר, חברת ההשכרה מציעה גם אביזרים נלווים שבאמצעותם ניתן לוודא שהאורחים מרגישים בנוח בזמן האירוע כמו כסאות, שולחנות, תפאורה מיוחדת, דפנות ודלתות לאוהל ועוד. השכרת אוהלים לירידים וכנסים מיועדת לכל מי שמבקש לערוך אירוע שיהיה אלגנטי ונוח וישרה אווירה נעימה על כל האורחים והמבקרים. השכרת האוהלים היא אידיאלית עבור מי שמעוניין לערוך יריד כיוון שניתן להתאים את כמות וגודל האוהלים בהתאם למשתתפים הצפויים להגיע ואף להכניס אל האוהל אלמנטים נוספים כמו במה או דוכנים שיסייעו להצלחת האירוע. השכרת האוהל היא הדרך הכי טובה גם ליצור חלל יש מאין גם עבור כנסים של חברה שעורכים לטובת העובדים או כאקט שיווקי ללקוחות פוטנציאליים.

אוהל ליריד ולכנס
אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.