לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

שולחנות להשכרה לאירועים

   

כולנו מוזמנים מפעם לפעם לאירוע זה או אחר- חתונה, ברית מילה, בר או בת מצווה, שרובם נערכים באולם אירועים, אך קיימת נטייה הולכת וגדלה לערוך את האירוע במקומות מקוריים ושונים ופחות “מסודרים”. לבעלי השמחה חשוב שהאורחים ירגישו בנח, ועדיין יתרשמו מהפאר ויופי של המקום, ומרגע הכניסה לאיזור האירוע, נוצר הרושם הראשוני והאווירה של המקום, ולעיצוב המקום יש השפעה מכרעת על כך.

רשימת ציוד

על פי רוב המרכיב המרכזי ביצירת האווירה הוא השולחנות, שתופסים מקום נכבד בשטח באירוע, הן במובן הפיסי והן במובן התפאורתי. בכדי שניתן יהיה לקיים אירוע במקום שאינו ערוך לכך מראש, יש להביא למקום את הציוד הדרוש, כגון בר, במות (בהתאם לצורך), כלי אוכל, ציוד מטבח ובישול, ולא פחות חשוב שולחנות, כיסאות ופינות ישיבה.

מי צריך השכרת שולחנות?

אם אתה מארגן אירוע או שמחה שכזו, בוודאי היית רוצה שהאורחים המוזמנים יחושו בנח בזמן האירוע. ארגון נכון של אירוע מצריך תכנון רב וקפדני, והסדרת פרטים רבים שיתרמו כל אחד בדרכו להצלחת האירוע: בחירת המיקום, בחירת המוסיקה, בחירת האוכל שיוגש לאורחים, קישוטים בלונים ועוד עשרות פרטים אחרים.

על מנת להקל ולפשט את תהליך התכנון והבחירה, חברת אוהלי ישראל, המתמחה בין היתר בהשכרת שולחנות לאירועים, שמחה להעמיד לרשותכם צוות מקצועי שיעזור בבחירה והתאמת הריהוט. בניגוד לאדם הפרטי, שעורך אירועים גדולים לעיתים רחוקות למדי, ולכן אין ברשותו ציוד מתאים לקיום אירוע רב משתתפים, חברות להשכרת שולחנות לאירועים מחזיקות מלאי של שולחנות וציוד משלים נוסף, וערוכות לספק את הציוד הדרוש למקום האירוע, בזמן, על ידי צוות מיומן, ובאמצעים לוגיסטיים מתאימים.

בחירת השולחן המתאים לאירוע

לכל אירוע, ולכל בעל שמחה, אופי משלו, צרכים ורצונות משלו, ותפיסת האסתטיקה שלו. לכן, חשוב לבחור את השולחן המתאים לאופי האירוע ואופיו של בעל השמחה. כדאי להתייעץ עם מומחה לפני בחירת השולחן, ע”מ לקבל הכוונה נכונה ולהתאים את הבחירה לצורך יצירת הרושם והאווירה הרצויים לכם

שולחנות לאירועים ניתן להשיג במגוון רחב של סוגים וגדלים: החל משולחנות גדולים שיכולים להושיב כ15-25 איש, שולחנות קטנים יותר המיועדים לחמישה עד עשרה אורחים, ועד שולחנות בר או קפה המיועדים לשלושה עד חמישה אורחים. יש אפשרות להשכרת שולחנות רחבים או ארוכים וצרים, שולחנות מרובעים או עגולים.

כמו כן ישנם שולחנות להשכרה העשויים מחומרים שונים: שולחנות מעץ, שולחנות מתכת או פלסטיק, כאשר כל סוג מתאים לאופי אחר של אירוע.
כך למשל, אם תרצו ליצור אווירה רומנטית לחתונה, או להעניק לאירוע אופי מפואר, יהיה זה שגוי לבחור שולחנות מפלסטיק פשוט. לאירוע עם אופי כפרי יתאימו שולחנות אבירים או שולחנות מעץ מלא, שיישרו את האווירה הנכונה. לאירוע קליל וכיפי על חוף הים למשל, ייתכן ויתאימו שולחנות פלסטיק, לאווירת “פיקניק”.

סוגי שולחנות להשכרה

דוגמאות לסוגים שונים של שולחנות להשכרה לאירועים:
• שולחנות אוכל- להושבת האורחים לארוחה
• שולחנות בר- על פי רוב, גבוהים וקטנים, ויימצאו באיזור הבר או קבלת הפנים
• שולחנות קפה- לישיבה נינוחה ורגועה
• שולחנות אבירים- בסגנון כפרי פשוט, גדולים למדי. בעלי מראה ואופי ייחודי
• שולחנות נמוכים- מיועדים לפינות ישיבה ומנוחה
• שולחנות “פלטה”- שולחנו עגולים ופשוטים לשימוש מגוון

השכרת שולחנות לאירועים

השלמות – כסאות ופינות ישיבה

למרות כל זאת, השכרת שולחנות בלבד אינה מספקת, וחשוב לזכור לצרף גם כסאות מתאימים, ע”פ סוג השולחן ואופי האירוע- כסאות לשולחנות האוכל או הקפה ולכל צורך אחר. לשולחנות האוכל יש לבחור כסאות בגובה מתאים, ובעלי מראה משלים לאופי השולחן ואילו לשולחנות הקפה רצוי לבחור כסאות לישיבה נינוחה יותר. כמו כן ניתן להוסיף ספות, כורסאות ופינות ישיבה על פי הצורך והרצון. פינות אלה בדרך כלל מוסיפות חן רב לאירוע, יחד עם אווירה ביתית של ישיבה בסלון ומאפשרות לאורחים נקודה של הפוגה או מנוחה.

אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.