לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

אוהלים להופעות בטבע

   

הופעות בטבע מאפשרות לאנשים להנות מאוויר צח ושמש. הקהל שמגיע אל ההופעות צריך להרגיש בנוח ולשם כך על מארגני האירוע מוטלת האחריות לדאוג לתנאים שיאפשרו זאת. השכרת אוהלים להופעות בטבע מאפשרת הגנה מפני תנאי מזג האוויר, מונעת את האפשרות של ביטול האירוע מסיבות שונות וכאשר משלבים זאת עם השכרה של ציוד נלווה נוסף, ניתן ליצור אירוע בלתי נשכח.

אוהלים להופעות בטבע  – באיזה סוג לבחור?

אוהלים להופעות בטבע מגיעים בגדלים וסוגים שונים על מנת להתאים לאופי האירוע אך האוהל המתאים ביותר לאירועים מסוג זה חייב להיות מעוגן באדמה על מנת לוודא שהוא נשאר יציב לכל אורך ההופעה. מדובר באוהלים ענקיים שנתמכים על ידי עמודים ולכן לפני הקמתם, יש לבצע קידוח באדמה ולאבטח את העמודים באמצעות יתדות ומשקולות. כל אותן יתדות ננעצות בתוך האדמה כך שלא קיים חלק חיצוני שניתן לשחרר או לפגוע בו שעלול לגרום להתפרקות של האוהל בזמן ההופעה. חברת ההשכרה שמציעה אוהלים להופעות בטבע מספקת את השירות גם של הקמת האוהל אך חשוב להכין מראש את האזור שבו יוקם האוהל על מנת למנוע גרימת נזק (שאף יצריך לבטל את ההופעה) וזאת באמצעות למשל סימון אזורים שבהם מותקנת מערכת השקיה, צינורות תת קרקעיים וכדומה.

אוהלים להופעות בטבע – השכרת במה

כל הופעה בין אם היא נערכת במקום סגור או בטבע מצריכה לרוב במה שעליה האמן או הלהקה יופיעו. כאשר משכירים אוהלים להופעות בטבע, חשוב לקחת בחשבון ולתכנן את האזור שבו תוקם הבמה שגם אותה ניתן להשכיר בהתאם לצורך שקיים – יש להשכיר אוהל בגודל שיוכל להכיל את אזור הבמה אך עדיין לאפשר לקהל שמגיע לנוע בחופשיות ולהרגיש בנוח במקום. חברת ההשכרה לרוב גם תציע ציוד נוסף שיקל על עריכת ההופעה כמו מדרגות שיובילו אל הבמה ואף ציוד שימנע מהקהל לעלות על הבמה.

השכרת ציוד אודיו ותאורה עבור ההופעה

הופעות בטבע שמיועדות לקהל רב מצריכות ציוד הגברה. חברה להשכרת אוהלים שמתעסקת בתחום ההופעות לרוב תוכל להציע גם השכרת ציוד אודיו באיכות גבוהה כמו רמקולים, מיקרופונים, מוניטורים ועוד. ציוד נוסף שניתן להשכיר יהיה תאורה שתאפשר להופעה להימשך עד השעות הקטנות של הלילה. איכות ציוד האודיו והתאורה יכולה להשפיע באופן ניכר על היכולת של הקהל להנות מההופעה ולכן לא מומלץ לחסוך ולהשתמש בציוד פחות איכותי.

אוהלים להופעות בטבע – השכרת ציוד נלווה נוסף

אחד הדברים שהופכים כל הופעה לבלתי נשכחת היא אפקטים שמשדרגים את ההופעה. ציוד נלווה כמו למשל מכונת ערפל יוצרת מעין אלומות אור שמציגות כל תזוזה על הבמה באופן מיוחד. אפקטים נוספים שאותם ניתן ליצור באמצעות השכרת ציוד נלווה יכולים להיות גם מכונת בועות, מפוחי קונפטי ועוד. מכשור זה אינו נכנס אמנם לרשימת הציוד ההכרחי על מנת לערוך הופעה בטבע אך בהחלט מדובר בהשקעה משתלמת שתשדרג את החוויה של הקהל.

השכרת שירותים ניידים עבור ההופעה

הופעות בטבע מחייבות את המארגנים של האירוע לספק לקהל שמגיע שירותים ניידים ונוחים. הידיעה שבמקום שבו תיערך ההופעה יהיו שירותים ניידים, תגרום לקהל רב יותר להגיע ותאפשר להם להתמקד בהנאה מההופעה. בנוסף להשכרה של אוהלים להופעות בטבע הפסיק השכרה של שירותים ניידים מבטיחה תברואה ברמה גבוהה במקום האירוע כיוון שהיא יוצרת גישה לשירותים נקיים לכל אורך ההופעה. שירותים ניידים להשכרה מצריכים צוות שיהיה נוכח באזור ויוודא שהם נשארים נקיים, מסודרים ותקינים לאורך כל משך ההופעה.

אוהלים להופעות בטבע
אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.